Annons:
Etikettallmänt-om-sajten
Läst 2250 ggr
Mitchika
2013-02-07 23:32

Förslagstråden

Sajten är fortfarande väldigt ny och kan garanterat förbättras på många sätt och vis. I den här tråden är det tänkt att ni ska kunna komma med idéer, tankar och förslag på hur vi kan göra sajten bättre! 

Vi lyssnar och försöker se om det är möjligt, även om allt inte går att genomföra! Kanske saknar sajten något som ni önskar att den hade? Skriv era tankar och idéer här. 

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2015-03-01 17:39
#1

Det är över två år sen jag postade den här tråden, men den kommer alltid vara aktuell så jag puttar upp den lite. 😃

Är det någon som har några förslag eller idéer ni vill dela med er av för att förbättra sajten? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2015-03-02 14:30
#2

Jag tycker sajten är perfekt som den är! Men det är jag det… Man känner sig alltid bra bemött man behöver inte dra sig att fråga om hjälp. :)

Mitchika
2015-03-02 15:08
#3

#2 Åh, vad glad jag blir över att du känner så! Det är precis en sån stämning jag vill ha här på sajten!  🤗

Alla former av förslag är välkomna. Idéer till tävlingar, artiklar om ämnen ni vill läsa om eller aktiviteter vi kan syssla med på sajten, vad ni än kommer på. Är det genomförbart så försöker jag se till att det blir av! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[lolipop23]
2015-03-02 18:07
#4

Jag tycker också att denna sidan är jättebra,Lea var jättesnäll når hon introducerade iFokus för mig (speciellt denna sidan). Men jag vill ha en tävling, en sådan tävling som vi hade  i Pokémon X&Y ni vet . Det skulle vara jättekul😂

Upp till toppen
Annons: