Annons:
Etikettallmänt-om-sajten
Läst 3276 ggr
Mitchika
2013-02-15 02:50

Medarbetare sökes!

Jag söker fler Medarbetare för att hjälpa mig hålla lite koll på sajten och diskussionerna, samt skriva lite artiklar om ämnet då det finns fruktansvärt mycket att skriva om Pokémon. 😃

Det är än så länge inget akut behov av Medarbetare, men lite extra hjälp uppskattas alltid och även andras åsikter och tankar på hur vi kan forma sajten. 

Jag söker Medarbetare som: 

  • Kan skriva artiklar på bra svenska, utan förkortningar och på ett snyggt sätt. Samt även illustrera artiklarna med bilder som har införskaffats själv. (Det vill säga, som inte är tagna från någon annan) 
  • Har en stor portion humor och kan ta ställningar i diskussioner och gräl på ett neutralt och moget sätt utan att tappa humöret själv. 
  • Vill hjälpa sajten utvecklas genom att få ett större inflytande i vad som bestäms. 
  • Har varit medlem på iFokus längre än ett halvår. (Undantag kan göras i det här fallet) 
  • Är minst 15 år gammal. (Undantag kan göras även här) 
  • Känner mig och har pratat med mig sen innan, vilket bara är ett plus i det här fallet som skulle göra saker och ting roligare. 🙂

Man behöver inte uppfylla alla kraven, som sagt. Personkemi är viktigast för mig och att vi i ledningen trivs ihop och kommer bra överens är första prioriteten. Samt att vi kan hålla ordningen på sajten ihop, så klart! 😃

Är du intresserad så kan du posta i den här tråden eller alternativt skicka mig ett PM (Privat Meddelande) på en gång så kan vi diskutera vidare därifrån. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
[MiniPim]
2013-02-25 07:09
#1

Jag är bara 12 annars skulle jag velat!!

tusstuss
2013-02-25 16:48
#2

Meh… Jag är ju bara tolv! Jag önskar att jag kunde vara med och vara Medarbetare!

Portal Is Love, Portal Is Life.

Mitchika
2013-02-25 17:50
#3

#1 & #2 Det kan göras undantag för ålder, som sagt. :) 

Men just nu har vi två Medarbetare på sajten och vi jobbar tillsammans med att se hur vi ska lägga upp saker och ting. När det är lite mer utrett och så kommer jag eventuellt att börja ta in nya Medarbetare. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Gerbilles
2013-02-26 09:57
#4

Jag är bara 13, men fyller 14 i sommar. Skulle gärna bli Medarbetare om ni skulle behöva någon mer. 🙂

Emmetem
2013-03-06 12:32
#5

Jag fyller 17 i april - jag kan tänka mig att erbjuda mig som frivillig :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Yoshi11
2013-03-18 07:10
#6

Jag är intresserad! ^^ Är 21 och varit medlem i iFokus sedan jag var 17, dock med annat användarnamn ;)

Annons:
Mitchika
2013-03-25 13:25
#7

Jag har inte kontaktat någon angående nya Medarbetare, då jag inte har känt att det behövts på sajten för stunden. Däremot så skulle vi behöva fler Artikelförfattare

Det är än så länge bara jag som skriver artiklar på sajten, vilket jag tycker är jättekul men det finns så många artiklar att skriva om Pokémon och jag har inte obegränsat med tid tyvärr. 

Jag behöver ju även vara aktiv och skriva artiklar på Sims iFokus, så om någon skulle känna att dom har lust att hjälpa mig mig att skriva artiklar om Pokémon så vore det otroligt uppskattat! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

tusstuss
2013-03-25 16:45
#8

Åh! Jag som älskar att skriva! Det skulle vara jätteroligt att få skriva ny artiklar! Jag vill bli författare när jag blir vuxen, det här skulle vara jätteroligt för mig!

Portal Is Love, Portal Is Life.

Gerbilles
2013-03-26 15:56
#9

Jag skulle nog också kunna tänka mig att skriva artiklar! 🙂

tusstuss
2013-03-26 16:14
#10

#9 Du och jag kanske kunde jobba tillsammans?

Portal Is Love, Portal Is Life.

Gerbilles
2013-03-26 16:21
#11

#10 Ja, det kan vi säkert! 🙂

Eller om det är okej för sajtvärden och medarbetarna förstås! 👍

tusstuss
2013-03-26 17:06
#12

#11 Ska vi pma Mitchika?

Portal Is Love, Portal Is Life.

LajvKrattan
2013-03-26 17:22
#13
Annons:
Draken
2013-03-26 17:44
#14

Jag kan väl eventuellt hjälpa till. men jag har sämre med tid dock. Jobbar på sjukhuset, och de håller mig sysselsatta ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mitchika
2013-03-26 17:47
#15

Artiklar kan endast skrivas av Sajtvärd, Medarbetare eller utvalda Artikelförfattare som har tillgång till "Skriv artikel"funktionen. 

Även dessa pratar med Sajtvärden först och främst för att diskutera vilket ämne som ska skrivas om, vad som ska dras upp i artikeln och hur man bäst ska gå till väga. Detta görs så att alla kan ha koll på vad som skrivs, så att man inte sätter igång med en artikel som någon annan redan håller på med. Därför är det viktigt för Sajtvärd, Medarbetare och Artikelskrivare att kunna kommunicera med varandra. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LajvKrattan
2013-03-27 19:13
#16

#7 Inläggets rubrik är Medarbetare sökes vilket är väldigt missvisande om du inte söker Medarbetare. Du kanske ska ändra till artikelförfattare sökes för att slippa missförstånd?

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mitchika
2013-03-27 19:44
#17

#16 Jag sökte Medarbetare först, men igår så bestämdes det den sista för närvarande. Jag har inte hunnit uppdatera tråden ännu, men jag ska ta och göra det alldeles strax. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

tusstuss
2013-03-27 21:46
#18

Om man nu vill bli artikel författare, hur gör man då? Skriver man någon test artikel eller något sådant? (Jag kanske är för ung…)

Portal Is Love, Portal Is Life.

LajvKrattan
2013-03-27 21:51
#19

Det var så jag gjorde ;)

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mitchika
2013-03-27 21:54
#20

#18 Man skriver oftast en testartikel om ett ämne, men just nu har vi en artikelförfattare på prov som gör ett bra jobb och även jag och hallonsmurfen som skriver artiklar. För stunden så tycker jag att det räcker och jag kommer låsa den här tråden och ta bort den från nålade trådar. 🙂

Tack så jätte, jättemycket till alla som var villiga att ställa upp! 🙂

När det blir aktuellt med fler artikelskrivare och Medarbetare igen så kommer jag lägga upp tråden igen! Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: