Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1895 ggr
[vigge_]
2013-03-12 21:08

Pokemon black and white 2?

Hej, kommer det att bli ett nytt pokemonspel snart? Alltså till nintendo DS? Tänkte att det har gått ett tag utan nya pokemon spel…

Annons:
Mitchika
2013-03-12 21:21
#1

Hej! 🙂

Nu i mars så släpps Pokémon Mystery Dungeon; Gates to Infinity i USA. Det går att importera, annars släpps det i Europa i maj. 🙂

Men det är mer en slags spin-off på Pokémonserien. Nästa spel i stil med Pokémon Black 2/White 2 är Pokémon X och Pokémon Y, som släpps över hela världen i oktober i år! 😃

Väldigt lite är känt om spelen ännu, men flera Pokémon från generation 6 har avslöjats inklusive två legendarer. När mer information blir tillgänglig kommer vi uppdatera här på sajten! Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Druiden
2013-03-13 00:14
#2

Jag tror inte att det kommer några nya pokémon spel till Nintendo DS något mer. 

Dem behöver helt enkelt sälja för 3DS nu  :)

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Mitchika
2013-03-13 09:05
#3

#2 Ja, det glömde jag säga och det är en viktig detalj. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[[AcsJulia]]
2013-03-13 14:19
#4

Längtar som tusan till premiär! 👍 Har höga förhoppningar eftersom det för första gången på ett par år har blivit en riktigt synlig förändring i grafik och spelsätt.

Mitchika
2013-03-13 14:26
#5

#4 Ja, samma här! 😃

Generation 6 är bara en härlig bonus i det här sammanhanget. Det kommer säkert bli jättekul! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[[AcsJulia]]
2013-03-13 16:20
#6

#5 Håller verkligen med! Personligen är jag inte så jätteförtjust i den senaste generationen, men har höga förhoppningar kring kommande! 👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: