Annons:
Etikettspelutmaningar
Läst 1345 ggr
Draken
2013-04-11 09:27

Utmaning Diamond

Hihi, ni kommer att bli galen på mig snart. Har plockat fram ett diamond, ett som ingen hade gått längre än till tredje staden på. Hmm, vad gör man med detta då …..JO man recetar och startar en utmaning på det här också 😃

Jag kommer att döpa pokemonen, beroende på vilken pokemon det är och vad den heter odöpt.

Pokemonen får hålla i bär och items som kan hjälpa dem på vägen. Jag kommer även att ge dem tex. Protein, Calcium o.l som jag hittar för att de skall bli starkare.

Om-/ när en pokemon dör, släpps den inte fri, utan den läggs i en box som jag döper till "kryptan", det kommer att bli en av de sista boxarna. Jag kör utmaningen tills alla gym är tagna.

Jag skall nu kasta tärning om vilken starter hag skall ha med mig.

1-2 Turtwig

3-4 Chimchar

5-6 Piplup

Nu rullar tärningen och den slutar på en ……….3'a. Det blev en Chimchar .

Chimchar kommer att få namnet Blaze (om kille) och Shira (om tjej)

Då börjar jag.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
molam
2013-04-11 10:02
#1

Följer väl ;D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
2013-04-11 12:06
#2

Nu kör jag 4 utmaningar parallellt. Har ändrat lite i "En resa genom white" Kolla den tråden om ni är nyfikna 😉

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mitchika
2013-04-11 18:38
#3

Följer här också… 😛

Snart kommer jag "tvinga" dig att posta bilder på ditt team med deras namn under, så att man kan ha koll på vilka som är vilka i varje utmaning! XD 😃😇

Det är jätterörigt att komma ihåg vilket team som hör hemma var, vad dom hette och vad dom var när det är många utmaningar. Men många utmaningar är kul också, så tummen upp från mig! 👍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
2013-04-11 21:55
#4

Får prata snällt med dotra, så hon gör bilder åt mig ;) Jag är jättedålig på fotodokumentation 😞

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: