Annons:
Etikettövrigt
Läst 1339 ggr
jossa5
5/23/13, 2:15 PM

Tips om RPG på DeviantArt

Hej,

Jag är inte helt säker på om man får tipsa, men det är ju inte i vinst-syfte, eller för att sprida reklam så, utan för en rolig grej.

På DeviantArt finns det en grupp som heter PMD-Explorers, som typ varje månad gör ett uppdrag, sen får man som medlem i gruppen antingen rita eller skriva hur man gör uppdraget.

Jag är med där, och det är jätteroligt. Man börjar med ett team på två pokemon, och sen gör man uppdraget helt själv, men ofta behöver man hjälp av andra team som finns.

Nackdelen är väl att det mesta är på engelska, så det kan ju vara lite jobbigt om man inte är så bra på det. Men annars är det jättekul, att skriva/rita rollspel med pokemons!

Tänkte att det är många här som ritar mycket, och bra, så kan ju vara roliga att göra något sånt.

Jag skickar med länken så man kan kolla upp det, och har jag gjort något man inte får (tex tipsat eller länkat, ber jag om ursäkt i förväg)

http://pmd-explorers.deviantart.com/

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Annons:
-Aida-
5/23/13, 4:08 PM
#1

det låter som en kul ide tycker jag, men tyvärr ritar jag inte ofta, typ en gång om året 😛 men låter som något jag skulle vilja prova helt klart!

jossa5
5/23/13, 4:14 PM
#2

#1 Det är det som är så bra, man måste ju inte göra alla Missions som dom kommer med. Och själv tänker jag skriva. Men helt klart kul att prova på! :D

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Mitchika
5/23/13, 7:09 PM
#3

Wow, så roligt! 😃

Tack så mycket för tipset! 🙂
Det är helt okej att tipsa om roliga saker och ting och även länka, så länge länkarna inte leder till nedladdning av olagliga saker. Glad

Får jag tid över någon dag så kommer jag definitivt sätta mig in i det här. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: