Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1747 ggr
LajvKrattan
6/6/13, 7:07 PM

Äntligen händer det!

Jag har en hemlighet som jag vill dela med er. 🤫

Det finns en app på app store som tillåter en att *errmhhmmm* spela vissa spel på iPhone. PM:a mig om ni vill veta mer. Den lär nog tas bort snart så jag vill berätta för så många som möjligt.

Förlåt mig Mitchika 😉

Ett litet förtydligande: Den här applikationen kräver inte att man jailbreakar sin iPhone eller iPod touch. 😮

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Annons:
Mitchika
6/6/13, 10:39 PM
#1

Jag tar inte bort inlägget såvida det inte beskriver hur man gör för att få tag i Pokémonspelen olaglig. Att berätta att det finns en app som gör att man kan göra det är inte farligare än att nämna Visual Gameboy Advance, till exempel. 🙂

Att diskutera hur man laddar ner det, roms till Pokémonspelen och/eller länkar är emot reglerna och såna inlägg tas bort eller redigeras. Glad

Du får nämna vad appen heter och vad den gör, men om medlemmarna vill veta hur dom får tag i den och hur dom gör/använder den så får dom PM:a dig. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LajvKrattan
6/6/13, 10:49 PM
#2

Okidoki, jag valde att vara lite extra sneaky för säkerhets skull. Appen heter *slider puzzle* och instruktioner kan man få om man googlar "touch arcade slider puzzle" (see what I did there? :D ) och tar den första sökträffen. Lycka till med att köra era lagliga, hemmagjorda spel. *host* *host* Och Mitchika; Jag syftade på att appen nog kommer tas bort av apple. Dig skulle man aldrig kunna dölja något för. :)

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mitchika
6/6/13, 11:01 PM
#3

#2 Klyftigt, riktigt klyftigt. Gömma en emulator i en app. Ja, den ryker nog snart, som du misstänker. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LajvKrattan
6/9/13, 8:34 AM
#4

Appen har tagits bort.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mitchika
6/9/13, 1:39 PM
#5

#4 Det var som sagt väntat. Men jag tycker fortfarande att det var rätt klyftigt av skaparna. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Zolah
6/11/13, 3:19 PM
#6

bryter inte detta mot forumets egna regler?

Annons:
Mitchika
6/11/13, 3:39 PM
#7

#6 Det går på gränsen, särskilt inlägg #2, men inte riktigt. Det står namnet på appen och att man ska googla det, men det framgår inte hur man ska göra för att ladda ner den, vart man laddar ner den (sidans adress) eller hur man går till väga efteråt för att få den att fungera. Det finns dessutom inga länkar över huvud taget. 

Så jag kan inte se det ett regelbrott.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: