Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 3525 ggr
Ulricke
6/17/13, 5:18 PM

Pokemon Center Tokyo & SS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei

Jeg flytter fra Bergen til Tokyo den 26 juni. Jeg kommer naturligvis til å dele mine opplevelser og erfaringer på bloggen. Der ligger det også innlegg fra tidligere ferieturer i Japan for de som er interessert i det.

www.ulrickealette.com

Jeg tenker å starte opp en shopping service (ss) i liten skala. Kanskje er det noen som er interessert, da jeg også har mulighet til å gå innom Pokemon Centeret i Tokyo! 👍

For mer informasjon og priser se «Shopping Service» oppe i menyen på bloggen.

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

Annons:
Mitchika
6/17/13, 5:37 PM
#1

Men åh, vad avundsjuk jag blir! 😃

Så roligt att få flytta till Tokyo för att studera. Vilken upplevelse! 🙂

För min del kan jag säga att det är jätteintressant med en sån Shopping Service! Skrattar

Tack för att du postar här och informerar om det! Nu måste jag bara hitta en bra sida så jag kan se vad som finns i Pokémon Center Tokyo. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Ulricke
6/17/13, 8:14 PM
#2

#1 Ja, det blir spennende. Du får spare og reise nedover, kjempe opplevelse og reise ned på ferie!

Jeg har dessverre ikke funnet veldige gode sider for å se hva som er aktuelt/til salgs på senterne. Jeg linker 3 med beskrivelser. Om noen skulle finne andre linker, del de gjerne med resten av oss 🙂

Denne siden fungerer til TCG, men en del av produktene er gamle og derfor utgått (rød skrift under produktbilde).

http://www.pokemon-card.com/products/  

Den japanske pokemon nettsiden pleier å ha enkelte nyheter på forsiden. Nå går det mest i 15års jubileum, de har flere ulike varer som kun blir solgt i en begrenset periode. Blant annet Eevee 3DS XL, diverse info om dette finner du om du klikker litt rundt på siden.

http://www.pokemon.co.jp/?inc=header

Amazon har en butikk med orginale pokemon produkter. Jeg vet ikke hvor mye den er oppdattert og om produktene forsatt er til gjengelig på senteret. 

http://www.amazon.co.jp/s/ref=amb_link_64894329_1?ie=UTF8&bbn=2430277051&rh=i%3Atoys%2Cn%3A13299531%2Cn%3A!2141366051%2Cn%3A!2141418051%2Cn%3A2430277051%2Cp_28%3A%E3%83%9D%E3%82%B1%E3%83%A2%E3%83%B3%E3%82%BB%E3%83%B3%E3%82%BF%E3%83%BC%E3%82%AA%E3%83%AA%E3%82%B8%E3%83%8A%E3%83%AB%2Cp_n_location_browse-bin%3A2440186051%2Cp_6%3AAN1VRQENFRJN5&pf_rd_m=AN1VRQENFRJN5&pf_rd_s=center-banner&pf_rd_r=007QQ16AVQBCFBS3AV22&pf_rd_t=101&pf_rd_p=120541429&pf_rd_i=2430277051

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

Mitchika
6/17/13, 10:42 PM
#3

#2 Med min inkomst så får jag nog spara i flera år, är jag rädd. Men det är ett mål och en dröm för framtiden i alla fall. 😃

Nej, det verkar rätt ont om sidor, men deras Amazonsida verkar någorlunda uppdaterad åtminstone! 🙂

Jag har redan hittat flera saker via deras sida som verkar riktigt lockande. Synd att jag inte hittar storleken på figurerna någonstans bara… 

Det finns en figur där som jag absolut vill ha och beställa från dig när du väl är där, Dom andra jag tittade på är jag osäker på, då jag inte vet hur stora dom är. Men du kommer få åtminstone en beställning från mig! 🙂

Jag ska kika runt lite. Hittar jag en bättre sida för Pokémonprodukterna i Pokémon Center Tokyo så postar jag länk här. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LajvKrattan
6/17/13, 11:54 PM
#4

Oooooooooooooohhh… MÅSTE HA ALLT!

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mindmusic
6/19/13, 5:27 AM
#5

Så awesome! ^^ Skulle vara otroligt intressant att besöka japan någongång, både på grund av media men också deras kultur/mat :3~

Kanske får kolla din sida sen.

mindmusic.deviantart.com

Ulricke
7/12/13, 2:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jeg var innom pokemon centeret på torsdag og filmet naturligvis! Det kommer en haul video om ikke mange dagene, samt blir jeg også å legge diverse saker ut til salgs på siden i samme tidsrom.

http://www.ulrickealette.com/2013/07/pokemon-center/

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

Annons:
Mitchika
7/12/13, 5:40 PM
#7

#6 Wow…! 😍KärKär

Jag är så avundsjuk! 😃
Jag fick pausa videon flera gånger för att jag inte kunde sitta still, haha! 😃

Det kanske är lika bra att jag inte kan åka dit. Jag skulle garanterat springa runt därinne som en galning och titta på, hålla i och känna på allt. 😃

Alltså, åååh… jag kommer kontakta dig via mailen på bloggen om ett par dagar (eller idag, om jag blir för otålig). 😃

Jag såg åtminstone 3-4 saker i din video som jag bara MÅSTE beställa…! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Linda3046
7/12/13, 6:26 PM
#8

Vet du hur mycket plastfickor till pokémonkort kostar? På videon tyckte jag jag såg någon skylt med 380 yen men är inte säker..  Hur mycket tror du billigaste frakten skulle gå på för några paket plastfickor (5-6st)? :)

Ulricke
7/13/13, 8:37 AM
#9

#8 32 plastlommer koster 380yen stykke. Kan neppe tenke meg at det vil koste mer enn 50-70kr å sende.

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

karro1999
7/13/13, 7:52 PM
#10

Vad fina saker det finns där

Gerbilles
7/14/13, 10:30 AM
#11

Åååh ge mig alltihop!! 🤤 Är sååå avundsjuk på dig! 😃

Ulricke
7/17/13, 5:21 PM
#12

#8 Gitt at posten sine takster på nettsiden er rett vil det koste 480yen ~ 34kr å sende fire pakker med sleeves (2 deck).

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

Linda3046
7/17/13, 6:20 PM
#13

#12 Nice, hur länge kommer du var i japan? Låter helt klart intressant :) Hade lite svårt att se på videon men antar att de inte har Skyla plastfickorna kvar (såg pärmen men inte plastfickorna)?

Annons:
Ulricke
7/18/13, 11:57 AM
#14

#13 Jeg bor i Japan, så det er ingen hast :) 

Hmm, det vet jeg ikke. Om den ikke hang sammen med de andre plastlommene så har de nok ikke. De pleier å få nye produkter innimellom, men er ikke sikker på hvor ofte. 

Mer info finner du på nettsiden min:

http://www.ulrickealette.com/shopping-service/

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

Ulricke
7/29/13, 1:18 PM
#15

Jeg skal på senteret senere til uken, så om noen er interessert i å bruke min shopping service slipper dere å betale train fare fee :)

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

Upp till toppen
Annons: