Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1676 ggr
hoppetossan
2013-06-29 10:05

Blir en bra helg ;)

Är glad !

Har aldrig spelat Pokémon Diamond,Pearl eller platinum innan, men lyckades hitta Pokémon Diamond för 199 kr på tradera :) Och spelet var redan klarat när jag öppnade det så jag kunde föra över bland annat Celebi, Mew, Latias, Heatran, Cresselia, Zapdos, Moltres och Articuno till mitt pokemon black 2. Jag fyllde en hel box i PCn med olika legendariska och ovanliga pokémon 😃

Har precis börjat spela spelet och är redan kär i min Chimchar som jag döpt till Harry! Ska bli så kul att få spela igenom detta och få se alla, för mig, nya pokémon och hitta nya favoriter!

Tack och lov är det regnigt väder så jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag sitter inne och spelar pokémon hela helgen 😛

Hoppas ni alla får en bra helg!

Annons:
Druiden
2013-06-29 11:26
#1

Åh, Vad roligt! :D  
Mysigt att bara sitta inne och spela Pokémon och höra regnet smattra på fönstret :)  

Själv skulle jag ändå ha rekommenderat att skaffa Platinum istället för Diamond & Pearl då det finns så mycket mer att göra och utforska i det spelet. :) 
Men Diamond går alldeles utmärkt det med!

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Mitchika
2013-06-29 21:10
#2

Wow, låter som en helt underbar helg! 😃

Jag själv skulle vilja ha Platinum, då jag har både Diamond och Pearl. Otroligt bra och roliga spel, oavsett vilket av dom man spelar. Platinum har jag bara sett "Let's plays" med, men det finns som sagt en del mer att göra. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

hoppetossan
2013-06-30 12:37
#3

Jo jag har ju läst att Platinum ska vara det bästa men det är också dyrare så det fick bli Diamond med den ekonomi jag har nu ;)

Har gått och blivit kär i Shinx så han lär få följa mig hela vägen till pokémonligan :)

Gerbilles
2013-06-30 16:33
#4

Åh så kul! 😃 Jag har bara Platinum och var sugen på att köpa antingen Pearl eller Diamond förut, men är rätt pank så det blev aldrig något. 🤐

#3 Shinx är också en av mina absoluta favoriter från dom spelen. 😃

Upp till toppen
Annons: