Annons:
Etikettallmänt-om-sajten
Läst 2235 ggr
Mitchika
7/5/13, 6:21 PM

Pokémonspecial förslagstråd

Jag hade tänkt börja göra lite Pokémonspecialare här på sajten! Det vill säga, artiklar som fokuserar på en specifik Pokémon från vilken generation som helst och berättar information om denna Pokémon. Allt från vilken generation/spel den introducerades i till intressanta detaljer, attacker och vart man kan fånga den. 🙂

Först ute så tänkte jag göra en Pokémonspecial om en redan utvald Pokémon, så att ni får se tanken bakom det hela, men sen tyckte jag att det vore roligt att låta medlemmarna önska vilken/vilka Pokémon som dom vill läsa om. 😃

Jag kommer försöka göra en sån artikel om varje Pokémon som lämnas in som förslag, men den Pokémon som flest personer föreslår och vill läsa om kommer att få företräde. 🙂

Det vore dessutom extra roligt om alla duktiga tecknare (det vill säga, varje medlem på sajten tydligen enligt våra senaste tävlingar!) skulle vilja bidra med bilder på sagda Pokémon till dess specialare. 🙂

Det blir mycket roligare om artikeln har unika bilder på den Pokémon som det handlar om! Varje person som postar en bild som dom har ritat själva på sagda Pokémon kommer naturligtvis få sitt namn skrivet under bilden (full credit för bilden) och även en länk till sin DeviantArt, Tumbler eller vad man nu har. Glad

Förvarna dock om ni har material som är för 18+ på era konton, då jag måste lägga in en liten varning om det i artikeln i så fall. Glad

Första Pokémonspecial kommer att handla om Pikachu! 

Det är fritt att posta bilder på Pikachu, om ni har lust att rita några eller har några gamla ni vill bidra med, samt att jag vill höra önskemål om nästa Pokémon som ska vara med i Pokémonspecialen. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
LajvKrattan
7/7/13, 12:50 AM
#1

Jag kan ju alltid slänga in min gamla Pikachu-parafras som jag la upp här för ett tag sedan. :)

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mitchika
7/7/13, 3:40 PM
#2

#1 Det får du jättegärna göra! 🙂

Jobbar lite på artikeln vid sidan av. Jag har redan två stycken Pikachubilder som har bidragits till artikeln. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Zolah
7/7/13, 11:27 PM
#3

Ta sedan Jiggly puff :D den har mycket kul story bakom sig ;D

Mitchika
7/8/13, 2:37 AM
#4

#3 Då blir den nästa projekt då efter Pikachu, såvida inte fler Pokémon dyker upp och blir mer efterönskade. Men Jigglypuff står på listan nu. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
7/8/13, 6:55 AM
#5

Jag ritar gärna bilder! Bara säg till så kan jag försöka rita något, även om det kanske inte blir bra. 😉

Självklart vill jag ju ha en artikel om lilla Vulpix. 😇

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
7/8/13, 7:02 AM
#6

#5 Klart att det kan bli en artikel om Vulpix. 😃

Det är bara att rita och posta bilderna, antingen här heller via PM till mig så ser jag till att dom kommer upp i artikeln. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
lottis98
7/8/13, 12:42 PM
#7

Skulle du kunna skriva en artikel om Lucario? Jag blev har varit helt kär i den sedan pokémon Pearl och skulle bli jätte glad om han fick en artikel! 😃

jossa5
7/8/13, 12:49 PM
#8

Åh, va roligt! Ser fram emot Pikachu, han är ju favoriten! :D Ska se om man kan rita nån fin bild till dig med. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Mitchika
7/8/13, 2:21 PM
#9

#7 Absolut, lägger till Lucario på listan över Pokémon att skriva om. 😃

Jag är också ett stort fan av Lucario, speciellt efter att min väninna breedade fram en liten Riolu-bebis till mig vars pappa var en Blaziken. Den lilla Riolu kunde Blaze Kick, vilket var en glad överraskning för min del. Så Lucario kommer bli kul att skriva om också! 😃

#8 Japp, min favorit också! 😃

Det vore jättekul, ju fler bilder desto bättre. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Gerbilles
7/9/13, 9:42 AM
#10

Growlithe vill nog gärna ha en egen artikel … 😇

Mitchika
7/11/13, 5:50 AM
#11

#10 Det ska absolut ordnas. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
7/11/13, 5:52 AM
#12

#1 Lajvkrattan, är det okej att jag använder din fina Pikachu-parafras som en av artikelbilderna? (Måste alltid bekräfta innan jag använder någon annans bild) 🙂

Ditt användarnamn kommer givetvis stå under bilden, samt något mer om du vill det. (Länk till DeviantArt eller liknande) 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

karro1999
7/12/13, 12:28 AM
#13

pikachu är en av mina favoriter, skulle vilja rita men det kommer inte likna pikachu

Annons:
Lumo
7/12/13, 3:26 PM
#14

Eevee är ett måste! :D

Mitchika
7/12/13, 4:38 PM
#15

#14 Där håller jag med. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LajvKrattan
7/17/13, 11:42 PM
#16

#12 Klart du får det! :)

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mitchika
7/17/13, 11:43 PM
#17

#16 Okej, då lägger jag in den nu i efterhand! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

tusstuss
7/18/13, 4:29 AM
#18

Som Lumo sade, sa ar eevee ett maste! :D Jag ser garna en artikel om nagon av dess utvacklingar med! Jag ska satta igang att rita lite av de pokemons som onskats i traden! Jag lagger upp en bild har sen, sa ser ni om ni vill ha mig som tecknare…

Portal Is Love, Portal Is Life.

Upp till toppen
Annons: