Annons:
Etikettkreativa-hörnan
Läst 1668 ggr
-Aida-
7/17/13, 1:14 PM

Pokemon Lag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt lag, inte helt klart, har bara tre pokemon än så länge:

Raichu heter Sparky
Latios heter Nova
Ninetales heter Blaze

Jag är lite konstig när jag gör mina pokemon lag, jag utgår ifrån vilka pokemon som poppar upp i mina drömmar och sen skapar jag dom i spelet, jag blir lite fäst vid dom i mina drömmar 😍

alla pokemon jag möter i mina drömmar har sin egen story som jag får bevittna, för ett par dagar sen blev vi jagade av en häxa, jag minns dock inte varför men det var ett roligt äventyr 😂

Här är deras story lite kort:
För fyra månader sen ungefär drömde jag att jag var på promenad i skogen, jag hade bråkat med pappa (det händer för ofta) ett stort ljus sken och en portal öppnades, en snubbe slungades ut ur portalen, han var skjuten och gav mig en pokeboll och sa till mig "SPRING DET ÄR VIKTIGT" sen dog han, i bollen låg shiny Pichu,jag drogs in i portalen till pokemon världen. sen utvecklades Pichu till Pikachu i en strid mot Steelix.
Med mina nya polare jag fått drog vi runt och reste.

Förra månaden fortsatte drömmen och Pikachu hade blivit Raichu.
Min polare i drömmen hade hunnit fått Blastoise, Magneton, Luxray och Bulbasaur. Vi reste till ett stort hus som visade sig vara ett klonings center, där hade folk skapat en shiny Ninetales som valde att följa med mig.

Förra veckan fortsatte drömmen igen, min ena polare hade övergett oss, en kompis var kvar med mig, det visade sig att han egentligen var Latios, vilken chock det var 😮

Annons:
Upp till toppen
Annons: