Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 1664 ggr
-Aida-
10/8/13, 4:38 PM

Pokemon X & Y Event

Nu är de bara 4 dagar kvar, så här kommer en påminnelse om Speed Boost Torchik som kommer kunna laddas ner på release dagen den 12 Oktober ända fram till 15 Januari nästa år, den är på level 10 och håller i Blazikenite, föremålet är exklusivt just för att man inte kan få tag på den i spelet, det gör att Torchik kan mega utvecklas.

För er som inte vet vad som menas med Speed Boost så betyder det att Torchik kommer med sin hidden ability kallad Speed Boost, på varje runda i en strid så ökar Torchiks Speed stat med ett steg, den kommer alltid ha abilityn även när den utvecklas.

Är du osäker på hur det fungerar att ladda ner så kan man alltid fråga oss här omkring 🙂

Annons:
Mitchika
10/8/13, 4:43 PM
#1

Toppen att du påminner! 😃

Det får vi se till att inte glömma när vi får tag i spelen. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galaxy86
10/8/13, 4:47 PM
#2

jag har aldrig laddat ner en pokemon någon som kan beskriva hur man gör? tack.

Pokemon hundar och konst

Mitchika
10/8/13, 4:53 PM
#3

#2 Det kan variera från Pokémonspel till Pokémonspel, men vi kommer posta en detaljerad förklaring till hur man går tillväga när det är dags att ladda ner Torchic. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galaxy86
10/8/13, 5:04 PM
#4

så bra !:D

Pokemon hundar och konst

Draken
10/8/13, 6:02 PM
#5

Jag vill också ha den, men heller inte jag vet hur man laddar ner Pokemon. har bara hämtat dem från Mysteri Gift (det är samma sak kanske?)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
10/8/13, 6:12 PM
#6

#5 Mystery Gift kommer finnas tillgängligt i spelet direkt när man fått sin Pokedex, de kommer troligen vara liknande sätt man hämtar Torchic, men vi är inte helt säkra på de än Glad

http://serebii.net/xy/mysterygift.shtml
Här finns en förklaring på vad allt i Mystery Gift i pokemon X och Y innehåller för funktioner, det finns ett nytt sätt då man använder serie koder.

Annons:
Draken
10/8/13, 6:41 PM
#7

Ok. Tack. Bara att vänta och se dårå 👍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
10/11/13, 1:46 PM
#8

i fodralet till Pokemon X och Y finns det instruktioner på hur man laddar ner torchic så ingen behöver känna sig vilse 🙂

[Blue_Lugia]
10/11/13, 2:32 PM
#9

I morgon händer det roliga!! För vissa…🙂

[Blue_Lugia]
10/11/13, 3:36 PM
#10

Nu har jag bestämt mig. Det får bli Chespin som jag sa från början. Kan man hindra den från att utvecklas på något sett? 🤔

Gerbilles
10/11/13, 3:37 PM
#11

#10 Everstone! Man kan även hålla in B-knappen när den är på väg att utvecklas. 🙂

[Blue_Lugia]
10/11/13, 3:39 PM
#12

#11   Ok hur får man tag på en Everstone ?

-Aida-
10/11/13, 5:35 PM
#13

Man kan redan nu ladda ner Speed Boost Torchic 😃

Annons:
Gerbilles
10/11/13, 6:48 PM
#14

#12 Man kan få dom på olika sätt. Bland annat gräva upp dom i Diamond/Pearl/Platinum i underjorden eller fånga en vild pokémon (tex Geodude) som håller i en Everstone. Det är dom sätten jag kommer ihåg just nu! 👍

Draken
10/11/13, 7:23 PM
#15

Jag har Speed Boost Torchic nu :) Men jag kommer troligtvis inte att gå med den nu, första gången, sparar den till nästa gång ;) Tänkte endast gå med nya

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: