Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1036 ggr
Mitchika
10/12/13, 8:15 PM

Mega Evolution-items går att byta!

Det går att byta Charizardite Y från Pokémon Y till Pokémon X! Akiraka och jag testade precis det här och jag sitter nu med både Charizardite X och Y på mitt spel och jag ska få behålla Y då hon tänkte börja om på sin sparning oavsett! 😃😍KärKär

Så bara man får tag i Charizardite så kan man ha båda versionerna av Mega Charizard i båda spelen tydligen! Så fort som Belial har utvecklats till Charizard så ska jag testa om båda Megautvecklingarna fungerar. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
molam
10/12/13, 9:44 PM
#1

Själv har jag Bulbasaur och Squirtle med Blastoisenite och Venosaurnite😂

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
10/13/13, 9:40 AM
#2

Jag har Charmander som håller i Charizardite X, tack vare Molam. men jag går inte med den, inte den här gången .

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Blue_Lugia]
10/13/13, 7:59 PM
#3

Måste bara fråga eftersom jag är lite nyfiken. Är det två olika personer som ger en starter från Kanto och en från Kalos?

Eller finns alla i början av spelet?

Mitchika
10/13/13, 8:32 PM
#4

#3 Egentligen inte. Det är en av ens nya kompisar som ger en ens första starter (Fennekin/Chespin/Froakie), men han har fått dom av professor Sycamore för att sedan ge dom till en. 🙂

Sen möter man professor Sycamore personligen i en stad längre fram! Vid det mötet så ger professorn fler Pokémon till en (Charmander/Squirtle/Bulbasaur). 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: