Annons:
Etikettallmänt-om-sajten
Läst 1373 ggr
Mitchika
11/19/13, 3:19 PM

Nytt med förstasidan

En förändring har genomförts på iFokus, som ni säkert har märkt eller lär märka snart. Man kommer nu in direkt på första inlägget i sajten när man går in på en sajt, istället för att komma till förstasidan med artiklarna/löpsedelssidan. 

Mer info finns här: 
http://support.ifokus.se/discussions/528b6e9bce12c46628000e9e-nytt-med-forstasidan

Jag har inaktiverat det på Pokémon iFokus, så den ser ut som det gjorde förr. The Sims iFokus är däremot påverkad av förändringen och jag ska prata med sajtvärden om vad hon tycker om förändringen. 

Mest nyfiken blir jag givetvis på vad ni medlemmar tycker och hur ni helst skulle vilja ha det. Föredrar ni att komma till en förstasida/löpsedelssida med artiklarna? Eller föredrar ni att komma direkt till det senaste inlägget på sajten?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Zolah
11/19/13, 5:26 PM
#1

Gamla tycker jag mer om, har et litet problem på RiF där jag är vikarierande Sajtvärd. Problemet där är att jag inte har sajtvärds 'powers' och kan inte ändra något, vilket är väldigt dåligt för våra artiklar

Mitchika
11/19/13, 6:01 PM
#2

#1 Du kan ändra det som Medarbetare! 🙂

Jag kollade själv på The Sims iFokus, där jag är Medarbetare. Jag PM:ar!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
11/19/13, 6:05 PM
#3

Jag tycker bättre om de gamla, mer intressant att komma till articklarna först tycker jag 🙂

Mitchika
11/19/13, 6:08 PM
#4

#3 Det tycker jag också, vilket är varför jag ändrade tillbaka det till det gamla så fort som jag fick veta att det gick. Men jag tänkte att medlemmarna skulle få en chans att säga sitt också. Skulle dom flesta föredra den nya metoden så får jag nog försöka vänja mig vid den och byta till den. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Zolah
11/19/13, 6:09 PM
#5

Tackar ^^ nu ser RiF ut som den ska :D

[Blue_Lugia]
11/19/13, 6:37 PM
#6

Det gamla är mycket bättre!👍

Annons:
LajvKrattan
11/21/13, 4:15 PM
#7

FÖRÄNDRING!😮

*DELETE*🥵

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Gerbilles
11/23/13, 11:42 AM
#8

Jag tycker det gamla, artiklarna uppmärksammas bättre då. Dessutom är det ju roligt om man vinner en tävling och får se sin bild på förstasidan. 🙂

Upp till toppen
Annons: