Annons:
Etikettpokemonkort
Läst 1185 ggr
addapadda
11/21/13, 11:36 AM

Legendariska och de första spelen

Jag undrar om det är någon annan än jag som har Pokémon sapphire och Pokémon red & blue till game boy? Jag har även hittat alla Pokémons i spelen. Har också runt 20 legendariska Pokémonkort. + en fråga: Vilken av dessa fyra Pokémons skapade universum?

Annons:
[Exarz]
11/21/13, 11:38 AM
#1

Var ett tag sedan jag spelade, men om jag minns rätt var det Arceus (?)

-Aida-
11/21/13, 12:03 PM
#2

Jag har pokemon yellow, emerald och en massa andra pokemon spel.

#1 Du minns helt rätt.

molam
11/21/13, 1:23 PM
#3

Japp det var Arceus ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
11/21/13, 6:43 PM
#4

Arceus skapade Pokémonuniversumet. 🙂

Jag har två exemplar av Pokémon Yellow (varav det enda har en Surfing Pikachu), Pokémon Blue, två exemplar av Pokémon Ruby och även ett Pokémon Emerald. Sen har jag också ett par Pokémon Gold och ett Pokémon Silver samt ett Pokémon Crystal. 

Tråkigt nog så har batterierna slutat funka i flera av spelen (Gold och Silver huvudsakligen), men jag ska försöka byta batterierna någon dag när jag har tid och ork.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
11/23/13, 10:44 AM
#5

jag har alla pokemon spel som har släppts, och de fungerar fortfarande. men har inte spelkonsoller till alla. Den äldsta spelkonsollen jag har som är fungerande är Pokemon Advance.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Druiden
11/23/13, 12:15 PM
#6

Trodde först att frågan var någon slags troll fråga då i stort sett alla vet att det är Arceus. :) 

Jag har alla versionerna också. 
Har dock fått byta batteri på Crystal, Silver och Guld.
Men dem andra fungerar super.

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Annons:
addapadda
11/23/13, 12:47 PM
#7

Ja det var lite av en troll-fråga men jag ville kolla hur många som inte svarade rätt;)

leagm
12/14/13, 12:02 PM
#8

Jag har Emerald, Pearl och X

DaniPoo
12/14/13, 6:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Har haft åtminstånne ett spel från varje generation. Men jag har gjort mig av med nästan alla. Har dock kvar mitt Pokemon Red och min vackra Gameboy Color! Den har hängt med i många år :)
Jag och GBCn är tightare än Woody och Andy :P

Upp till toppen
Annons: