Annons:
Etikettövrigt
Läst 1655 ggr
luckydragonriderkin
2014-01-02 01:08

pokemon X glitch

hej! jag tradade precis en Jolteon mot en Zoroark lv 48. jag tyckte den var cool så jag tänkte gå och prova den… Jag gick för att battla med en av team flares medlemmar och jag märkte att jag började med min tailonflame vilket är konstigt för jag gjorde så att min Zoroark var först. sen märkte jag att tailonflamen hade alla zoroarks attacker men animationerna och själva bilden är tailonflame men attackerna är Zoroark… Och det står "Zoroark used ***" eftersom jag läst BEN drowned nyligen(en läskig historia, creepypasta)blev jag rädd och stängde 3dset.. Bara fällde ihop det och ska spela igen imorrn. vad var det som hände egentligen?

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Annons:
Mitchika
2014-01-02 01:12
#1

Det är ingen glitch, det är Zoroarks ability "Illusion"! 🙂

http://www.serebii.net/abilitydex/illusion.shtml

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-01-02 01:13
#2

Tillägger att jag också har läst BEN drowned, en ruskigt spännande historia om man är på rätt humör för det. 😃

Men ja, din Zoroark är helt normal och använde bara sin egen ability. Dess ability bryts om den blir träffad av en attack som skadar och då förvandlas dess utseende tillbaka till Zoroark. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

luckydragonriderkin
2014-01-02 01:16
#3

haha HAH hahah hahahaha XD jag höll på att dö där i en sekund XD lol pweh.. BEN har inte hemsökt mitt DS XD Haha tydligen är det till för att förvirra motståndaren, haha förvirrar tränaren istället. jag älskar min Zoroark! :'D

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Mitchika
2014-01-02 01:19
#4

#3 Haha! 😃 Din Zoroark måste ha blivit totalförvirrad över din reaktion också… XD 😃

Han/hon gör bara sin vanliga grej och så flyr hans/hennes tränare för glatta livet genom att smälla igen 3DS:en. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
2014-01-02 09:17
#5

😂😂 Förlåt att jag skrattar, men jag reagerade likadant när jag gick med Zorua första gången, jag visste att den var först, men den pokemon som kommer fram är den som ligger sist i partyt. Jag slängde ifrån mig DS'et och vågade knappt titta på det igen. Och jag hade inte ens sett nån Creepy-pasta, trodde jag hade fått in ett virus eller liknande i DS'et 😂

Men som Mitchika skriver, Zorua-/ Zoroark gör alltid så, den transformerar till den du har sist i partyt.

Jag kan rekomendera att du går med Zoroa från början nån gång, han är liten och svag i början, men eftersom han/hon levlar upp så blir den starkare och starkare tillslut är det nästan ingenting som biter på den 😃 Attacker jag rekomenderar att du har på den är Foulplay och Nightslash. Han slår ner de flesta i skoskaften med, framförallt, Nightslash. Min dröm är att jag någongång skall få gå med en Shiny Zoroa, skall försöka breeda fram den med hjälp av Masudo-metoden 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
2014-01-02 09:32
#6

Kan säga att jag blev likadan över zoroa och jag visste att den byter form till den man har sist i partyt men ändå reagerade jag på de och zoroa hamnade på datorn efter ett par dagar, kunde inte vänja mig vid den :P

Annons:
luckydragonriderkin
2014-01-02 10:46
#7

hahaha xD verkar som jag inte är den enda i alla fall… :3

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

tusstuss
2014-01-02 14:15
#8

Vad är denhär BEN grejen? 🤔

Portal Is Love, Portal Is Life.

Mitchika
2014-01-02 16:19
#9

#8 En creepypasta, en skräckhistoria kan man säga. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

tusstuss
2014-01-02 17:04
#10

#9 oh cool! :D Vad handlar den om?

Portal Is Love, Portal Is Life.

Mitchika
2014-01-02 17:06
#11

#10 Det handlar om ett TV-spelskassett som är hemsökt. Kort förklarat. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

luckydragonriderkin
2014-01-02 17:41
#12

här om du vill läsa ;P : 

Jag tog bort länken då det är förbjudet att länka till Creepy Pastas, sånt kommer att kunna diskuteras i en speciell grupp i framtiden, tills dess får det hållas till pm. 🙂 // Hallonsmurfen

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

DaniPoo
2014-01-03 03:35
#13

#12 haha vilken gullig liten berättelse ^^

Annons:
luckydragonriderkin
2014-01-03 21:17
#14

#13 gullig? lol XDD

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

leagm
2014-01-05 22:43
#15

Min kompis lurade mig på det sättet så att jag trodde att han hade två Snorlax i en Wi-Fi fight, men efter några rundor visade det sig att det var Zoroark😃

Dumma mig🤪

Upp till toppen
Annons: