Annons:
Etikettövrigt
Läst 942 ggr
leagm
1/6/14, 1:21 PM

Mini bildtävling

Hej allihopa.

Jag har tänkt på en sak. Vi har inte haft någon slags tävling på ett tag så jag tänkte, varför inte göra en bildtävling.

Minst 3 deltagare.

Hitta bästa bilden.

Vinn äran.

Det ska vara minst 3 deltagare men vi kan vara nästan hur många som helst.

Man hittar en snygg bild på internet (beroende på vilken pokémon typ vi ska gå efter) sen kollar man vilket nummer man har (jag ger det när man deltar) och sen skriver man sitt nummer, vilken  pokémon du valt heter och sen lägger ut på tråden (vi kommer att ha en annan tråd till det). Sen väntar man till veckans slut då jag räknar ihop hur många röster man fått och så blir det en vinnare. Jag kommer att förklara mer ingående när allt är bestämt.

Priset är äran för att du kom med den finaste bilden den veckan. Sen byter vi typ och kör en annan.

Om man vill delta så skriver man in sitt namn (vad man vill heta i tävlingen) i den här tråden så skriver jag upp er på en lista sen. Jag ska själv delta.

Jag kommer att vänta tills nästa söndag (12/1-14)så att så många som möjligt kan skriva in sig.

Hoppas att ni vill vara med och delta😃

Annons:
Mitchika
1/6/14, 4:30 PM
#1

Om du vill hålla i en tävling på sajten, ta upp det med mig (sajtvärden) eller någon av mina Medarbetare innan. 🙂

Då den här tävlingen inte har godkänts av mig och jag inte har fått meddelande från någon av mina Medarbetare om att en medlem vill hålla i en tävling så låser jag tråden.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: