Annons:
Etikettkreativa-hörnan
Läst 2986 ggr
Whaleshark
6/18/14, 1:23 AM

Ditt team - grupp bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjosan, så eftersom jag inte kunde byta bort mina pokemon i Y så fortsatte jag spela på det istället. Och jag fick sån himla lust att rita en grupp bild på mitt team. Så jag har suttit och skissat på det hela dagen. Försökt få dem att se lite unika ut med markeringar i päls och så. Jag är inte klar än, har två till innan alla är på plats.

Tänkte kolla om det är andra som har sådana gruppbilder och vill gärna se dem!

👍

Ska lägga upp bild så fort skissen är klar. I mitt team kommer ni se Aegislash, Charizard, Delphox, Gogoat, Flygon, Yveltal.
Ta den här smygtitten på min knubbiga Charizard till att börja med.

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

Annons:
molam
6/18/14, 1:37 AM
#1

Underbart Söt Liten Charizard! Längtar efter att få se hela bilden!! 😃

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

ElementOfLaughter
6/18/14, 10:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Åh, gulligaste bilden på Charizard! :'D Ska bli kul att se när skissen är klar! :D

Jag gjorde faktiskt en sådan bild för ca en vecka sen! :D (och jag är dessvärre medveten om att mega Scizors arm går igenom den andra, upptäckte detta fel såpass sent att jag bestämde att det inte var värt tiden att fixa till det ;_; )

Har dock börjat byta ut delar av mitt team men Scizor och Volcarona blir kvar iallafall. Stunfisk kanske hänger kvar med mest för att det har blivit många skratt med min lilla Potato… x'D <3 GO POTATO GO AND MAKE YOUR TRAINER PROUD!

Whaleshark
6/18/14, 11:50 AM
#3

#2
Skitsnyggt! Grymt roligt med din Wailord där, jag trodde de satt framför en båt först xD Satt och letade den sjätte pokemonen, sen tittade jag närmare på det konstiga "fönstret" och såg vad det var.
👍

Roliga namn på pokemon är bäst! Har tyvärr bara satt tråkigt normala namn på mina.

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

molam
6/18/14, 11:55 AM
#4

#2 Såg inte Ens Wailord Innan Whaleshark Skrev att den var där xD Var bombsäker på att du bara gick med 5 pokemon xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

ElementOfLaughter
6/18/14, 12:26 PM
#5

Hahaha, ja när jag skissade på bilden så tänkte jag "hur ska jag ens få in Wailord i den här?!", det här var den enda lösningen jag kom på! x'D

Whaleshark
6/18/14, 1:01 PM
#6

#5
Kommer ha lite samma problem med Yveltal.
Jag är lite besviken på hur liten den är, bara 6m hög i manke. Eller om det är längd från svans till huvud, det specificerar de ju iof inte. Men den är bara tre gånger så stor som min näst största. 😕 

Wailord är iallafall en riktig val, 14m lång. Det är ordentligt stort det!

Sitter och är lite irriterad också, det ska komma någon på besök mellan 13-15 så jag kan inte sitta och rita 😡

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

Annons:
ElementOfLaughter
6/18/14, 1:21 PM
#7

#6
Ja det kan bli knepigt. D: Och jag känner igen känslan, när man väl har kommit på något man vill teckna så får man inte tid till det, frustrerande! >.<

Whaleshark
6/18/14, 6:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Så, nu e skissen typ klar. Den kan vara lite stor.
Uppställningen är inte helt klar, måste fixa lite så att Yveltal tittar lite högre upp och göra denne större. Sen har jag inte med någon tränare men Charizard är ungefär i ungefär samma höjd som tränaren ska vara.

Det är svårt utan referens skala. Men tränaren är i runda slängar 170cm. Och räknar man stående från tå till huvud ska mina pokemon vara, i runda slängar:
Charizard 170 cm
Flygon 180cm
Delphox 160cm
Gogoat 150cm (Mankhöjd inte huvud)
Aegislash 160cm
Yveltal 6m (Mankhöjd)

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

molam
6/18/14, 6:19 PM
#9

Att se era teckningar får mig att bli sugen på att rita av mitt Team Men Har ju bara Eeveelutions i det xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Whaleshark
6/18/14, 6:28 PM
#10

#9 Gööört!

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

Gerbilles
6/18/14, 9:03 PM
#11

Fy tusan vilka underbara bilder..! 😍 Måste verkligen göra en gruppbild på mitt team från X känner jag nu.

Whaleshark
6/18/14, 10:07 PM
#12

#11
Ja gör, det blir bäst så 😃

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

Linda3046
6/18/14, 10:20 PM
#13

Jättefina bilder, verkligen :D

Annons:
[Blue_Lugia]
6/18/14, 10:56 PM
#14

Fantastisk bild!! Då är jag lika "liten" som Delphox och Aegislash då…xD

Whaleshark
6/18/14, 11:03 PM
#15

#14
Nej då! Inte är du liten! 160 är en bra längd. Jag tog bara de 6 jag använder oftast. Egentligen har jag ett team på 8. Minstingen i mitt team är Joltik, storleken av en handflata 😃
Det är jätteroligt att köra dubbelstrider med Yveltal och Joltik samtidigt.

Tack för alla snälla ord, det gör min dag att läsa era kommentarer!

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

-Aida-
6/19/14, 11:53 AM
#16

Jätte fin teckning. :D #8

Upp till toppen
Annons: