Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 877 ggr
-Aida-
2014-08-16 18:03

Mega Pokemon

Satt och kollade på nya videon om mega slowbro, dens animationer tyckte jag va lite charmiga även om designen inte va lika snygg, vilka är era favorit mega utvecklingar hittills och varför? Min favorit är mega charizard X, bara för att jag älskar designen och den är delvis blå vilket är min favorit färg.

Annons:
molam
2014-08-16 21:52
#1

Jag är Kluven, Mega KAngaskhan eller Mega Aerodactyl

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
2014-08-16 22:42
#2

Mega Ampharos

Draken
2014-08-17 10:20
#3

Jag vet inte riktigt vilken som är min favorit. Har inte vant mig vid att det finns Mega-utvecklingar än ;)

Men Mega-scissor ligger bra till :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mitchika
2014-08-17 13:01
#4

Jag tror att min måste vara Mega Lucario… 😍

Jag har ett sött litet Mega Lucario-gosedjur i hyllan och det är den jag föredrar att använda i mitt team, så det måste nog vara min favorit hittills. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

leagm
2014-08-18 11:56
#5

ÅÅåhhh gud… har så super svårt att bara välja en av alla underbara megas😟

Men jag kanske kan göra en top 5 istället😃Måste bara konstatera några saker: Den här listan går igentligen inte direkt i årdning, det är bara mega-pkoemonar som jag gillar, jag har alltid kallat pokemonar efter olika kön (oväntat) typ Absol är hane för mig men om jag får en hona gör inte det något🙂

5. Vi börjar med mema-Gengar. Hade jag valt typ top 10 gen 1 pokemonar hade nog Gengar varit 1:a (eller under Blastoise XD) Har alltid gillat Gengar och de som de gjorde med honom var bara så häftigt, jag älskar det. Han blev lite mer creepy men stannade ändå kvar lite i hur han såg ut innan, love it!

4. Sen har vi mega-Mawile. När jag såg den här saken i Vicory road så blev jag först lite skrämd men sen ville jag verkligen ha en själv. Älskar vad de gjort med henne. Hon fick typ kläder och hår och för mig liknar hon mer en kvinlig krigare nu och det gillar jag.

3. På plats tre har vi mega-Absol. Mitt första spel (och typ enda) var Emerald. Även fast jag var så liten så kända jag spänningen varje gång jag såg en ny varelse i grässet, varken om det var en Zigzagoon eller om det var en eller en Camerupt. MEN, när jag för första gången såg en Absol så blixtrade det till i mina ögon och jag viste att jag skulle ha den, så jag fångadeden och vi levde lyckliga i alla våra dagar🙂. Gillar vad de gjort med Absol, att han fått vingar (emo) lugg och större horn, och att de gick efter pokedexen och gjorde han till en riktig besjyddare. Förr blev man ju bara rädd när man såg en absol efter som att det betyder att en stor olycka kommer så sågs han alltid som något dåligt men nu är han en skyddsängel.

2. Kanske ett "long shot" men jag gillar faktiskr mega Sceptile riktigt mycket. Treecko var dels den första pokemonen jag fick EVER! Så jag har ett ganska stark band med han 🙂 Vi har ju intesett så mycket av han men det jag sett hittills är helt fantastiskt😍 Man kan säga att jag är ett gen 3 fan, jag växte faktiskt upp med Emerald så jag är väldigt glad för det som händer idag🙂

1. Och på första plats (i den här konstiga top 5 listan 🤪) så väljer jag mega-Blastoise för den asgrymma kanoner på ryggen XD. Om jag hade växt upp med opkemon Red och Blue hade jag valt Blue och valt Squirtel som starter.

Det här blev en ganska lång komentar😛 men jag hoppas att jag inte tråkat ut er.

Upp till toppen
Annons: