Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1044 ggr
leagm
2014-08-18 12:10

Min youtube kanal

Ja, jag har tänkt spara till en kamera och börja twitcha och youtuba.

För er som inte vet vad Twitch är, det är ett ställe där folk live-stremar spel som de spelar, och för er som inte vet vad youtube är så… ni borde veta…annars sök upp det… för mycket att förklara.

MEN som sagt. Jag tänker då börja twitcha och youtuba och då undrar jag dels om ni kan/vill prenumerera och sen vill jag fråga er vad ni tycker att jag borde börja med att göra? Jag hade tänkt att jag skulle börja med att Twitcha, har en kompis från UK som kallar sig YourEndHere och jag ska försöka synka med han första gången jag ska Twitcha, sen hade jag tänkt göra en intruduktions video och esn vet jag inte.

Om ni skulle kolla på mig, vad skulle ni vilja se?

Vet inte hur lång tid det tar innan jag kommer börja men jag delar ut reklam och har någon tusenlapp hemma men jag hoppas att det blir snart😃

Annons:
Splitter
2014-08-18 18:52
#1

Jag kan inte mycket om Twitch, men jag kan absolut prenumerera på youtube! Vad tänkte du göra för typ av videos? 🙂

Never look down on someone unless you're helping them up ~

leagm
2014-08-19 09:36
#2

Jag tänker spela spel typ minecraft, lol, transformice och så klart POKEMON! XD

Men jag tänkte att andra (ni) kunde föreslå något annat som ni skulle villja se.

Splitter
2014-08-19 11:42
#3

Jag tittar iallafall på rätt många olika pokemon kanaler, men prenumererar mest på dem som gör Walkthrough… så om du gillar sånt skulle jag tycka det var kul😃

Never look down on someone unless you're helping them up ~

leagm
2014-08-21 09:43
#4

Ja det kunde va något🤔

Splitter
2014-08-21 17:11
#5

Vad hade du annars tänkt dig? :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Upp till toppen
Annons: