Annons:
Etikettspelutmaningar
Läst 4149 ggr
Linda3046
8/24/14, 9:07 PM

Dags för turnering igen! :D

OU Turnering

Nu är det dags för ännu en turnering här på Pokémon.Ifokus 🙂Den kommer köra igång om ungefär 4 veckor så folk får god tid på sig att fixa ett team :) Den 22:a september tänkte jag starta turneringen.

Ronderna kommer att spelas bäst av 1, men det kommer vara double elimination vilket innebär att om man förlorar en runda så hamnar man i l"andra chansen" där man får fortsätta köra och fortfarande ha en chans att vinna hela turneringen. Det krävs alltså att man förlorar två rundor för att åka ur turneringen. Hur långa rundorna blir beror lite på antalet deltagare, från några dagar till en vecka räknar jag med då jag helst skulle vilja ha turneringen klar innan Omega Ruby and Alpha Sapphire släpps för då kanske alla blir uppdatagna med att spela det? xD

Bannade Pokémon:

Man får inga använda några pokémon som är med på denna lista:

http://www.smogon.com/dex/xy/tags/uber

Bannade items:
STRIDSREGLER:
  • Endless Battle Clause: Det är inte tillåtet att använda ett moveset som kan skapa oändliga strider. T ex genom att använda Recycle, heal pulse, recover tillsammans med hold item Leppa berry.

  • Evasion Clause:  Attackerna Double team och Minimize är bannade.

  • Moody Clause:  Ingen pokémon får ha Abilityn Moody.

  • OKHO Clause: Attackerna Fissure, Guillotine, Horn drill och Sheer Cold är bannade.

  • Sleep Clause:  Om man söver en av motståndarens pokémon så måste man vänta tills den vaknar innan man söver en annan.

  • Species Clause: Man får inte ha två pokémon med samma pokedex-nummer på samma team. 

  • Swagger clause: Swagger är bannat

  • Baton Pass Clause: Man får max ha en pokémon med attacken Baton pass.

Övrige regler:

  • Man får inte byta attacker, hold items eller pokémon mellan rundorna!

  • Efter matchen bör båda spelarna spara matchen på sina VC recorders, sen kan ni komma överens om en som laddar upp matchen på internet och PM:ar koden till mig. Jag kommer göra stickprover och kolla att ni använder pokémon som ni anmälde er med. 

  • Avbryter man matchen med "run"-knappen så räknas det som en förlust oavsett om det var av misstag eller inte. Men händer det igen så blir man diskvalificerad.

  • Det är inte tillåtet att diskutera eller avslöja deltagares lag så länge dom fortfarande spelar i turneringen!

  • Om matchen bryts på grund av dålig/bruten Internetuppkoppling ska domaren kontaktas av båda spelarna. Meddela hur långt matchen gått hittills, hur många Pokémon båda sidorna hade kvar och hur det såg ut. Låg det ruskigt jämt till kommer matchen få spelas om. Om ena parten var på väg att vinna kommer domaren döma till den individens fördel och h*n kommer att förklaras som vinnaren. (Såvida inte båda parterna går med på att spela om matchen)

Bryter man mot någon regel kan det leda till varning men även omedelbar diskvaliticering om det är ett allvarligt regelbrott.

Anmälan:

Anmälan görs genom att ni PM:ar mig era team: Pokémon, attacker och hold items. Evs, IVs och naturer behöver ni inte skriva. Era teams kommer inte att publiceras. Sista anmälningsdag är 21 septermber.

Priser: 

Priserna presenteras på länken nedan, kan döpa alla pokémon utom Xerneas (då jag startat om mitt X): 

http://linda3046.imgur.com/

1:a plats: Väljer 4st priser (väljer först)

2:a plats: Väljer 3st priser (väljer efter vinnaren)

3:e plats: Väljer 2 pris (Väljer sist)

Om det blir 8 deltagare eller mer kommer jag lotta ut minst ett pris till dom spelare som inte vann något, så oavsett hur duktig du känner dig på spelet så har du en chans att vinna något! 😊

Annons:
molam
8/24/14, 9:25 PM
#1

Oh vill  va med! har dessutom jobbat på ett team ett tag ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
8/24/14, 10:57 PM
#2

Jag är med helt klart :D Har startat om mitt spel, och jag har ett bra team på det, men jag skall kolla av dem först och se om det blir bra. Men å andra sidan så har jag 4 veckor på att bestämma mig så det blir jättebra :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

LajvKrattan
8/25/14, 3:30 PM
#3

Jag deltar gärna.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

*~HamsterHamster~*
8/25/14, 6:20 PM
#4

deltar… ojojoj vilket team ska man taa dåå?

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Draken
8/25/14, 7:41 PM
#5

Hyser gott hopp förmitt nuvarande team:D Får se vad som händer :D

När vill du ha in Teamen och items ? Hittade bara att man inte får ha leppa berry, men hur är det med Lumberry eller Persimberry, för att de skall komma ur confusion ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

LajvKrattan
8/26/14, 9:53 AM
#6

#5 Lum- och Persim berry är tillåtna.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Annons:
Linda3046
8/26/14, 5:30 PM
#7

Sista anmälningsdagen är 21 september :) Leppa är bara förbjuden i kombination med vissa attacker. Det fanns ett Slowbro-set som kunde framkalla en oändlig strid med attackerna Recycle, heal pulse, recover och block och Leppa berry som hold item.

Om motståndaren sände in en pokémon som inte kunde göra tillräkligt mycket skada mot Slowbro så kunde Slowbro då trappa den med Block så att motståndaren inte kan byta pokémon. Sen var det bara för Slowbro användaren att fortsätta använda slack off, och när den börjar få brist på PP på sina moves så använde den recycle för att återanvända leppa berry som ger PP. När motståndarens pokémon börjar få slut på PP på sina attacker så början den göra struggle, och då gör den ju 25% på sig själv. Men den här Slowbron har  heal pulse så den healar motståndaren. Så på detta sätt skapas en oändlig match eftersom ingen pokémon svimmar och Slowbro har oändligt med PP tack vare Leppa berry och heal pulse.

Det finns även andra kombinationer som kan framkalla en oändlig match, men tror inte det är någon risk att man råkar ha ett sånt moveset av misstag så jag skrev inte ut alla kombinationer :P

Draken
8/27/14, 9:05 AM
#8

Vad bra.då vet jag det :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

leagm
8/27/14, 1:15 PM
#9

Jag kan va med om Rovfisk vill hjälpa mig med ett nytt team 😃

Draken
8/27/14, 2:03 PM
#10

Ska JAG hjälpa dig med ett nytt team 😮

Ja, visst kan jag väl det, men jag begriper inte hur jag skall kunna vara till någon nytta,men säg vad du vill jag skall göra, så skall jag se vad jag kan åstadkomma 😊

Tack för förtroendet 🙂

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Linda3046
8/27/14, 9:09 PM
#11

Kanon med alla intresserade :) Ni har lång tid på er att göra era team men det är alltid bra att börja i tid så man inte har panik mot slutet, vilket jag är en expert på :P

leagm
8/30/14, 8:14 PM
#12

#10 OJ vänta förlåt jag blandade ihop dig med Lajvkratta 😞

Jag liter dock på dig och jag tror sannerligen att du är en bra tränare men det var Lajvkratta jag ville ha hjälp av 😞+😃

Han och jag höll på med ett team innan sommaren men vi slutade för att jag behövde en paus från slagfältet och nu kom tillbaka.

Hoppas inte att du tar illa upp 😟

Men annars lycka till i turneringen 😃

LajvKrattan
8/30/14, 8:52 PM
#13

Jag skickar PM!

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Annons:
leagm
8/30/14, 9:17 PM
#14

OK bra har faktiskt glömt hur man gör det 😞

Linda3046
9/8/14, 7:53 PM
#15

2 veckor kvar nu :D

*~HamsterHamster~*
9/8/14, 8:09 PM
#16

ojojoj, det kommer bli tätt med alla studier :(

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Draken
9/8/14, 10:05 PM
#17

#12 Nej, jag tar inte alls illa upp, snarare tvärt om, känner mig ganska lättad om jag skall vara ärlig ;) Har svårt att bestämma mig för en utav två i mitt team. Bägge två har bra IV's, bra attacker och är samma typ, men kan inte bestämma mig vilken jag skall använda utav dem 😊

Måste börja sätta fart nu,om jag skall hinna med att få teamet levlat och utvecklad innan turneringen ;)

När är sista dag för att lämna in teamen till turneringsledaren ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

*~HamsterHamster~*
9/9/14, 2:04 AM
#18

#17 Har båda samma base?  kolla det så blir det kanske lättare. Är en av dem kanske en Physical attacker och den andra en special. Du kan kolla av vilket du har meri ditt team. eller du kanske har en wall. Så kan du kolla om du vill ha physical eller en special wall. om dina pokemon inte är precis likadana XD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Draken
9/9/14, 7:41 AM
#19

Det är det som är problemet ;) Den ena har 5 IV's och den andra har 6IV's ;) Den som har 5 har inte HP, annars har de samma IV's, bägge två är mestadels Sp. Atk. Ingen av dem fungerar som Wall, fast bägge två tål en del stryk, men eftersom de är samma type så har de samma svagheter  ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

*~HamsterHamster~*
9/9/14, 9:49 AM
#20

#19 ta den med 6 då, HPär rätt så viktigt^^ för mig iallafall XD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
Linda3046
9/9/14, 7:21 PM
#21

#16 Skulle det hjälpa om jag sköt på turneringen någon vecka? Eller kanske bara blir värre? Jag har ingen koll på skolan då jag jobbar :P Men hoppas du kan vara med ändå :)

#17 Sista datumet är den 21 september om jag inte väljar att skjuta på det någon vecka. Men jag tycker väl att det skulle vara bäst att köra igång och inte skjuta på det, så vi kanske blir klara innan Omega Ruby och Alpha Sapphire ;) 

Föresten, skulle ni vilja ha en shiny Jirachi i prispotten? :) Den som gavs ut i japan? Den är dock klonad, harinte klonat den själv men den som bytte mig den har gjort det och den cirkulerar på många forum.  Men jag är säker på att den inte är hackad eller powersavad då den dök upp första releasedagen (1:a augusti) :) Dock bytte jag till mig en med bättre IVs så skulle kunna byta ge bort denna som pris :)

*~HamsterHamster~*
9/9/14, 8:16 PM
#22

jag tror jag hinner^^ också om det blir tätt :)

Shiny jirachi blir nog rätt så okej för mig^^ fast jag kommer nog inte vinna XD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

molam
9/9/14, 9:10 PM
#23

Skjuta fram eller inte spelat kanske ingen roll xD Min tro är att om OR och AS kommer ut innan turneringen är Slut kan det nog lätt bli så att turneringen "glöms bort" så kanske lika bra att få de gjort.

Jag har förövrigt mitt team klart Men måste får Fingrarna ur röven och börja träna dom xD Dom är på level 1 😇😂

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

*~HamsterHamster~*
9/10/14, 4:45 AM
#24

Är det okej om jag inte möter lajvkrattan eller dig linda från första början? Jag kommer nog få panik annars XD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Draken
9/10/14, 8:36 AM
#25

#20 Det är den jag går med just nu ;) Jag tränar dem omlott, men nu när hon har börjat levla (ligger på 25 nu) så känns det rätt okej, hon tål en hel del stryk, och hennes svagheter tar inte hela livet på henne längre ;)

# 21 Nej, skjut inte på turneringen om ingen annan vill göra det ;) Det är som Molam säger, hinner vi inte klart innan de nya spelen kommer så blir det lite hel och halvtokigt, inte kommer jag att tänka på en eventuell turnering på X och Y då inte :p

Inte för att jag tror jag kommer att vinna, men skulle jag mot förmodan gära det, så blir inte jag ledsen för Jirachi inte,även om den är klonad :)

#24 Du får väl möta mig eller molam då ;)

Jag har också ett önskemål beträffande vem man möter och inte. I uttagningsmatcherna, vore vi (Molam och jag) mycket tacksam om vi slipper mötas,. Vi möts på regelbunden basis hemma och känner mycket väl till varandras team och strategier, blir inte så roligt då, och matcherna kan bli lite utdragna ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

*~HamsterHamster~*
9/10/14, 10:18 AM
#26

Undrar om Akira kommer vara med :O

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Linda3046
9/10/14, 5:28 PM
#27

#24 Jag kommer inte vara med i turneringen eftersom jag håller i den, skulle vara lite fuskigt eftersom ni ska skicka in era team till mig när ni anmäler er? ;) Men om det är någon som vill ha en provmatch innan turneringen kanske jag kan ställa upp på skoj :)

Annons:
molam
9/10/14, 5:33 PM
#28

Gärna det linda!! men är det möjligt att jag och mamma sliipper mötas i uttagningarna?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
9/11/14, 7:45 AM
#29

Måste fråga en sak, är leppa berry helt förbjudet, eller är det bara om man har comboattcaker med Milk drink och liknande ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Linda3046
9/11/14, 6:27 PM
#30

Så länge du inte använder Recycle är det nog lugnt :) Leppa berry och Milkdrink är okej.

Draken
9/11/14, 8:50 PM
#31

Nej, recycle har jag ionte på någon av mina pokemon, men en av dem har attacker som bara har 5 PP och det känns lite surt att bli av med attacken och måste använda struggle ;) Det är inte säkert att just den attacken är kvar när turneringen är heller, funderar eventuellt på att ta bort den mot en annan som pokemonen lär sig senare ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
9/11/14, 10:39 PM
#32

#31 Man kan väl använda PP UP tre gånger så får du tre pps till men de kanske inte är tillåtet?

Draken
9/12/14, 7:37 AM
#33

Jag brukar använda PP up, men bara på attacker som jag vet inte kommer att tas bort ;) Den attacken jag undrar över just nu, kommer jag förmosdligen att ta bort så småningom, så jag vill inte gärna slösa PP-ups på den ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Linda3046
9/12/14, 10:59 AM
#34

#28 Kan försöka så gott det går, men om alla börjar ha önskemål om vilka dom inte vill möta så kan det bli svårt att ta hänsyn till alla ;)

#32 PP ups är tillåtet :) Men dom är väldigt jobbiga att få tag i :/

Annons:
Splitter
9/12/14, 11:14 AM
#35

Kan man titta på dem gamla striderna nån stans? Kan nog inte anmäla mig för kan inte så mycket om online strider men skulle vara kul att se hur det går för andra deltagare..? :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

*~HamsterHamster~*
9/12/14, 11:25 AM
#36

Vi skulle kunna strida över schowdown XD då kan du kolla på dem. Eller så sparar vi dem som video och du får leta upp dem :P

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Linda3046
9/12/14, 11:59 AM
#37

#35 Har du ett 3DS? Efter varje match så ska man spara videon och PM:a till mig, men jag kommer inte att posta dom i tråden förrän turneringen är över. Men har du ett 3DS och XY spel så kan du då ladda ner videosarna sen :)

Draken
9/12/14, 1:15 PM
#38

#34 Om vi måste mötas så går det bra,men eftersom vi möts på regelbunden basis hemma,så blir det inte så kul. Vi vet om varandrasstrategier och hur den andre slåss. Matcherna kan på så vis bli väldigt långdragna.

Jag använder mig av PP-up,men endast om jag vet att den attacken jag använder den påblirkvar helatiden. Jag byter ut attackerna eftersom de lär sig, oftast har de inte attackerna de skall ha permanent förrens de är på kring lv. 60 ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

molam
9/13/14, 11:26 AM
#39

#37 hur ska man kunna spela in Videon på MAtchen och sedan ladda upp på datan och sedan skicka in till dig som? Förstår inte riktigt 😊

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Linda3046
9/13/14, 2:10 PM
#40

#39 Man laddar inte ner videon på datorn utan man laddar upp den på wi-fi, sen får man en kod som man PM:ar till mig. Anledningen är främst för att förhindra att folk fuskar ( t ex att man byter lag) även om jag har svårt att tro att någon här skulle köra ohederligt :) Kommer skriva en liten post om hur man gör senare men det är inte svårt! :)

LajvKrattan
9/17/14, 11:25 PM
#41

Åh, nej! Jag har helt glömt bort turneringen! Jag har massvis att göra och jag är osäker på om jag kommer kunna vara med men jag ska se om jag kan få ihop ett lag på något sätt.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Annons:
*~HamsterHamster~*
9/18/14, 12:16 AM
#42

#41 samma sak för mig^^

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Draken
9/18/14, 8:24 AM
#43

Mitt team är klart och utveckald, men det är inte bra. Jag håller på att breeda ett annat team just nu, men jag tror inte det blir klart till turneringen, så jag får nog köra på det som är klart. Men jag väntar in i det längsta med att lämna in teamet med attacker och items till Linda ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

molam
9/18/14, 8:50 AM
#44

Mitt team är på lv 16-18 xD jag måste börja träna dom nu xD sen är de lite items jag måste ha tag på för BP också xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Linda3046
9/18/14, 7:49 PM
#45

Många av er har ju varit med i tidigare turneringar så ni har ju iaf en del stridsbara pokémon som ni kan köra med om ni inte skulle hinna klart med era nya lag, men Aegislash, Blaziken och Mega-Gengar är ju sånt som jag tror varit tillåtna i tidigare turneringar här men som är bannade i denna turnering. :)

molam
9/18/14, 8:45 PM
#46

Linda Varför Är Blaziken och mega gengar Bannade? :o Kanske har jag missat nått i reglerna men hittade inget om det, notera går inte med dessa men är nyfiken!^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Linda3046
9/18/14, 9:52 PM
#47

Mega Gengar är bannad eftersom Gengarite är bannad under bannade items :) Blaziken är med på listan över ubers här, både mega och icke-mega: http://www.smogon.com/dex/xy/tags/uber

Detta pga att speed boost gör den väldigt bra.

molam
9/18/14, 9:59 PM
#48

Jo ja jag föstår att det är pga Gengarite MEn varför ÄR Gengarite ett bannat item 🤔 Jag fattar inte xD men är ju lite dum med x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
*~HamsterHamster~*
9/18/14, 10:01 PM
#49

Gengarite ser till att Gengar när det megautvecklas, får en sådan boost att den landar i Ubers^^

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

molam
9/18/14, 10:35 PM
#50

Ohhhhh I see

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

LajvKrattan
9/18/14, 11:22 PM
#51

#49 Perish trap FTW!

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

molam
9/19/14, 8:01 AM
#52

Perish Trap?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
9/19/14, 8:14 AM
#53

Linda: Visst var det på Söndag du skulle ha in team, attacker och items ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Linda3046
9/19/14, 2:39 PM
#54

#53 Japp, det stämmer :)

*~HamsterHamster~*
9/19/14, 5:48 PM
#55

lol XD lajvkrattan perish trapper, fälla man kan inte fly^^ Använd istället gothitelle som trapperxD jag är allvarligt dum i huvudet ._.

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
leagm
9/19/14, 9:24 PM
#56

Jag har haft några ganska packade veckor och kommer börja bredda och fixa med mitt team typ nu. + min lillasyster fyller år den 22.

Finns det en chans att man kan flytta fram turneringen några dagar så att jag hinner så långt som möjligt? 😞

Linda3046
9/19/14, 9:27 PM
#57

Beror på hur på de andra tycker? Finns det fler här som skulle vilja ha några fler dagar på sig? Till kanske mitten av nästa vecka?

molam
9/20/14, 12:12 AM
#58

Några dagar skulle sitta fint här med för vi har Vallning hela söndagen så dom kommer inte vi ha tid att Träna nått alls x-x

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

LajvKrattan
9/20/14, 1:18 AM
#59

Jag tar gärna några extra dagar.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Draken
9/20/14, 10:57 AM
#60

Jag tar också gärna några extra dagar, då hinner jag kanske få klart mitt andra team, som är betydligt bättre än det jag hade tänkt till turneringen :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Linda3046
9/20/14, 11:35 AM
#61

Okej, då skjuter vi. Sista anmälningsdagen blir på torsdag :)

Draken
9/20/14, 3:57 PM
#62

Ängel :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
leagm
9/21/14, 1:02 AM
#63

Jag ska försöka göra så mycket jag hinner men hinner jag inte så drar jag mig ur tävlingen.

leagm
9/21/14, 10:20 PM
#64

Jag tror jag drar mig ur tävlingen.

Jag har inte ens haft tid att börja med mitt team så det är inte lönt🙂

Jag önskar er alla all lycka i världen och kommer följa turneringen så ofta jag kan. Kan dock säga att jag kommer försöka va med med det teamet jag och Lajvkrattan har planerat (en liten hemlis mellan mig och Lajvkrattan😈) till nästa turnering.

Sen har jag ett förslag: Jag och Lajvkrattan och säker många andra av er använder er av Pokémon Showdown när ni testar era team. Jag kommer va där och träna mig lite inför nästa turnering, men så slog det mig, kan man inte ha en officiell turnering i Pokemon spelen och en på Showdown? Då det går mycket snabbare att fixa ett stabilt team så kan man då kanske ha två turneringar.

Jag vet inte om det är en bra eller dålig ide men om någon vill slåss mot mig med sitt team i turneringen så "be my guest", kom förbi och ha ett litet smakprov på nästa turnerings deltagarna.

Men som sagt: Lycka till, May the ods be all in your favor!🙂

Draken
9/22/14, 7:54 AM
#65

Vad synd leagm :( Men hoppas vi sees i nästa turnering isf :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

*~HamsterHamster~*
9/22/14, 8:14 PM
#66

Jag får tyvärr också vänta på nästa turnering, jag hinner helt enkelt inte med skolan, jag har så ite tid att jag får sluta spela piano.

PÅ nästa turnering är jag med iallafall ;) då kan vi  ju köra med OR/AS teams ;P

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

molam
9/22/14, 8:22 PM
#67

Då blir det bara tre i turneringen ju :o

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Linda3046
9/22/14, 9:02 PM
#68

Väldigt tråkigt att ni inte kan vara med :/ Om det bara blir 3 deltagare så får jag ändra upplaget så att alla kör mot alla kanske?  Och så blir det priser till alla deltagare ;)

Draken
9/22/14, 9:10 PM
#69

Jag hoppas det blir av på något sett i varje fall. Låt oss få besked bara :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Linda3046
9/24/14, 7:30 PM
#70

Imorgon är det sista anmälningsdagen, glöm inte att anmäla er då om ni ska vara med :) Vore bra om vi kunde få ihop 4 deltagare.

Draken
9/25/14, 8:08 AM
#71

Skall det vara klart vid midnatt eller har du någon annan tid ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Linda3046
9/25/14, 4:59 PM
#72

Midnatt :) Fast ja, skulle någon skicka in det på natten eller till och med på morgonen eller dagen så går det nog bra ändå :P När jag kommer hem från jobbet på fredag så kommer jag göra bracketen :)

Linda3046
9/26/14, 7:25 PM
#73

Tyvärr var det bara en person som anmälde sig, så därför blir turneringen inställd.

Draken
9/28/14, 12:43 PM
#74

Jag beklagar så mycket att jag inte hann med mig, men har haft fullt upp att göra med jobb och sjuka ungar :(

Blir det en ny turnering så kommer i varje fall jag med. 

Det var ju även flera andra som inte hann med teamen den här gången, men de kanske vill vara med om det blir en ny ? Det finns ju tid kvar innan Ruby och Sapphire släpps.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Linda3046
9/28/14, 6:08 PM
#75

Det kanske skulle vara bättre att hålla en turnering efter att ORAS släpps istället? :) För nu kanske folk börjat tröttna lite på XY?

LajvKrattan
9/28/14, 6:50 PM
#76

#75 Det är snart dags för höstturneringen.😎

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Annons:
Linda3046
9/28/14, 7:39 PM
#77

#76 När är den? :)

LajvKrattan
9/28/14, 7:46 PM
#78

#77 Vi får se men jag tänker att den kan hållas strax efter höstlovet så att folk kan förbereda sig då.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

molam
9/28/14, 10:59 PM
#79

#75 Jag har ett team på X som jag är Sjukt nöjd med (måste bara få tag på en del Special items för att utveckla några, men jag såg Fram emot XY tävlingen då jag gillar det teamet jag har nu, och skulle gärna ha en Turnering på XY innan ASOR kommer Men han som ssagt inte riktigt med mig till denna turnering med skola, Hundvakt, Kawaiicon etc etc x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Akiraka]
9/29/14, 12:34 AM
#80

tänk på att det är comicon i slutet av oktober under höstlovet.

Draken
9/29/14, 7:56 AM
#81

Jag har också ett team nu som jag är mycket nöjd med, men de är inte fullt utcecklade och de har inte lärt sig alla attacker som de skall ha.

Jag är gärna med på en höstturnering, men vill görna ha några veckor på mg så allt blir klart med teamet innan turneringen. Jag hade ett team som var klart, men det var inte bra, alla hade på något sett samma svagheter, så jag hade ett elände att ta mig igenom spelet med dem, blev tom tvungen att ta in från ett annat team för att klara ligan med dem, så det teamet ville jag inte använda i en turnering 😊

Ett litet aber bara, den 28 Oktober åker jag till USA och kommer hem den 5 November, så de dagarna kan jag inte delta i en turnering.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: