Annons:
Etikettövrigt
Läst 1214 ggr
Sehvrin
2014-10-02 09:59

3DS eller 3DS XL?

Jag är väldigt sugen på att skaffa ett Nintendo 3DS, men är osäker på om jag ska skaffa det vanliga eller ett XL. Ett av spelen jag vill spela är Pokémon X/Y så jag undrar om det är nån som spelat på 3DS eller ännu hellre på båda konsollerna som kan berätta lite hur det är och om det är stor skillnad på spelupplevelsen?

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
[Blue_Lugia]
2014-10-02 12:01
#1

Jag har bara kört på vanlig 3DS så jag har inte så mycket att jämnföra med. Visst, skärmen är liten, men jag är så van att jag inte tänker på det.

-Aida-
2014-10-02 13:22
#2

Jag har båda konsolerna och jag rekommenderar 3DS XL, just för dom större skärmarna, mycket bättre för ögonen, jag blir inte lika trött i skallen och ögonen utav XL som jag blev av vanliga 3DS.

Mitchika
2014-10-02 15:54
#3

Jag har samma upplevelser som #2. När jag spelade på en vanlig 3DS kunde jag också bli väldigt trött, få ont i ögonen och även få huvudvärk. Det problemet har i stort sett försvunnit sen jag började spela på en 3DS XL. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
2014-10-02 16:25
#4

Jag har kört på båda konsollerna och jag ger samma tips som #2 och #3 Större skärm= bättre för ögonen och huvudet  ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

*~HamsterHamster~*
2014-10-03 05:47
#5

jag med, mycket bättre med xl tycker jag med :)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

molam
2014-10-16 08:23
#6

Jag gillar 2DS bäst 😊 MEn HAH jag har aldrig kallat mig smart =D Mindre skärm rakt spel = Det är Grejjer de ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: