Annons:
Etikettmedlemmarnas-presentationer
Läst 1295 ggr
[VGN]
11/2/14, 5:06 PM

Hejsansvejsan

Hejsansvejsan!

Efter att ha skaffat ett Nintendo DS och Pokémon Pearl version kom mitt intresse tillbaka. Jag blev intresserad av Pokémon när jag var 8år och höll på med det intensivt tills jag var ungefär 16år. Idag är jag 22år och  är lika frälst som när en var liten. Går icke att vara för gammal för detta, hehe 😃

Har nyligen skaffat Pokémon Black version och gillar det starkt! Tittar dessutom på flera avsnitt i veckan och ska även börja rita en del. Må jag vara en nörd tro? 😉

Fråga gärna om det är något och ni hittar dessutom lite info på min profilsida. Hoppas det finns intressanta diskussioner. Seeya Pokémonfans!

Annons:
[Blue_Lugia]
11/2/14, 5:46 PM
#1

Välkommen och hoppas du ska trivas. Vi är nog alla mer eller mindre pokemonnördar här inne. ;)

-Aida-
11/2/14, 7:30 PM
#2

Välkommen, hoppas du kommer trivas här med oss. :)

Mitchika
11/2/14, 10:07 PM
#3

Hej och varmt välkommen till sajten! 😃

Det är alltid kul att se nya personer dyka upp och presentera sig. 🙂
Vi är många nördar härinne så jag är säkert på att du finner likasinnade här, även om vissa är periodare och vissas nördande uttrycker sig på andra sätt. 😃

Hoppas verkligen du kommer trivas här! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
11/3/14, 12:21 AM
#4

Ohaiooo!! och välkommen hit till vår underbara och mysiga sajt! Hoppas verkligen du kommer Trivas och må bra i oss nördars sällskap! 😃

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
11/3/14, 7:41 AM
#5

Välkommen skall du vara, och hoppas du skall trivas med oss :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[VGN]
11/3/14, 1:00 PM
#6

Tacktack allihopa 😃 Jag är ganska säker på att det kommer bli trivsamt!

Annons:
leagm
11/7/14, 10:31 AM
#7

Vad trevligt med en ny medlem som är så inne i Pokémon.

Själv fick jag mitt första Gameboy nör jag var 6 år och till det fick jag det klassiska Mario. Ganska snart efter det fick jag mitt första Pokémon spel, Emerald och sen ett DS till det. Gissa hur peppad jag är för remake på OR och AS XD

Sen har jag ärvt alla av min brors Pokémon kort och har några riktigt gamlla godingar i min samling😉 

Sen spelade jag inte så mycket😕 Men för två år sen träffade jag mitt livs kärlek 😍som också älskade Pokémon och spel för övrigt. Efter det har jag sett till att få ett 3DS, Pokémon X och nu Pokémon Omega Ruby.

Nu är jag inne i spelet igen och kommer aldrig lämna😃

Hoppas att du kommer ha en bra stund här och få många vänner 🙂

Upp till toppen
Annons: