Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1194 ggr
-Aida-
12/11/14, 9:30 AM

ORAS vackra natur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon mer än jag som verkligen älskar naturen i spelet och tycker de är så vacker på vissa platser eller vissa bakgrunden i strider är vackra?
När jag såg stjärnorna spegla i vattenpölar och mindre sjöar var jag tvungen att ta en bild!😃

Annons:
Sehvrin
12/11/14, 9:38 AM
#1

Vissa bitar är fina, men som zelda-spelare i hjärtat så blir jag oftast inte jätteimponerad ;) Jag tycker dock Cave of Origin (i AS) var riktigt fin och hittills det enda som verkligen känts värt att ha på 3D-effekten på.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Ellociraptor
12/11/14, 11:41 AM
#2

Kanske inte "vacker natur", men gud vad häftigt det här stället såg ut i alla fall. Såhär snygga trodde jag inte pokémonspel kunde vara!

leagm
12/11/14, 11:52 AM
#3

Har inte kommit lika långt som ni då jag verkligen ska leva mig igenom spelet men GUD! Har redan sett några screen shots och vet hur det såg ut i originalet och OJ OJ OJ vad mycket bättre det är!!!(så klart😛)

Jag fullkomligt älskar vad de gjorde med cykelbanan och de har verkligen utnytjat hela 3D grejen!😂

ShinyDedenne
12/11/14, 4:16 PM
#4

Jag tycker att reflektionerna i vatten är så bra! Jag älskar när man kan se stjärnorna i vattendrag 😍

Men såklart så tycker jag att naturen är jättefint gjort och grafikerna är super 👍

-Aida-
12/11/14, 8:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

#2 nämen oj vad häftigt! Jag hittade lite skyltar man kunde stå bakom.😂

Mitchika
12/12/14, 1:03 AM
#6

Jag borde verkligen hålla mig borta från den här tråden, men jag kan inte låta bli…! 😮🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
leagm
12/12/14, 9:59 AM
#7

#6 Haha Mitchika😂 Vi behöver inte spoila allt för mycket. Typ bilder på storyn och sånt🙂

Vi kan ju fortsätta att lägga ut bilder på hur de designat naturen men inga spöjlörs! Antar att du sett den där sjunkna båten förut (om du spelat R/S/E som jag antar att du gjort🤔)

Mitchika
12/12/14, 12:42 PM
#8

#7 Jag får skylla mig själv som går in i en sån uppenbar spoilertråd. 😇😃

Åja, jag har spelat originalspelen hundra gånger om, känns det nästan som. En av mina favoritNuzlockes ägde rum i Emerald, så jag känner till den sjunkna båten. Herregud, vad vacker den är i remaken, dock… jag längtar efter att få utforska den! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
12/12/14, 12:51 PM
#9

Jag ska köpa spelet i helgen men jag blir upp triggad av att se andra spela spelet så att jag längtar efter mitt enu mer

Ett gott skratt förlänger livet

Draken
12/13/14, 11:36 AM
#10

Naturen är helt otrolig i remaken, jag har sett så mycket fin natur, kanske skall komma ihåg att knäppa lite kort också ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: