Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4071 ggr
molam
1/17/15, 8:12 PM

OT - Alacrity #3

Måste starta en ny ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
molam
1/17/15, 8:25 PM
#1

Får svara här, vad söt hon är! ^^

Men är du säker påa tt hon inte är 2.07 Månader :p

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
3/11/15, 8:25 PM
#2

Måste bara sjunga ut min lycka! Blev frågad idag om jag ville vara en "Newbie helper" Blev först jätte chockad såklart xD och frågade om dom verkligen hade rätt person, men tdligen hade dom det, så from idag är jag en "Newbie helper" ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
3/11/15, 10:12 PM
#3

#2 Åh, vad häftigt! 😮😃

Stort grattis till rollen som Newbie Helper! SkrattarSkrattarSkrattar🥳🌺

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
3/12/15, 7:41 AM
#4

#3 TAck så mycket! ^^

Det känns jätte kul, men dock så har dom mycket mer att göra än vad man någonsin kan tro :o och ändå klarar dom att hålla allt uppe så bra, nu förstår jag även vad dom menar med att som gör allt för att få ordning på problemen, och sådär!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
3/14/15, 11:38 PM
#5

NU! har jag äntligen gjort min Capped Sheltie, min Capped Borzoi och min overcapped Grand Danois Odödliga! (Maxade med såklart) Fatta hur bra det känns! ^^ Sen måste jag dela med mig av några hundar med :p

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=193843
Shaded Ashes eller ska vi kanske kalla han Indiana Jones =D

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=289105
Sötnöt, min en vallare ^^ Älskar hennes Scen, med fåret och fågeln i hennes färg samt Mörk BG ^^

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=267227
Sen Snö, min andra vallare ^^ Älskar han av samma anledning fåret och fågeln i ungefär hans färger, samt En ljus BG ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
6/4/15, 6:46 PM
#6

Jag har inte spelat på månader, och ligger back med pengar. Hur gör jag för att komma upp igen? Det står -1345 eller något sånt. Kollade lite snabbt, så jag vet inte säkert.

Annons:
molam
6/5/15, 12:39 PM
#7

Jag har nästan 2 miljoner ge mig ditt ID så ska du få lite ^^

Men man får enkelt pengar av Tävlingar (Om man har en Capped, du kan få låna en om du vill) Eller games, eller liknande sälja saker kan du med.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
6/5/15, 12:51 PM
#8

#8 Jag sålde mina hundar eftersom jag ville börja om med pitbull uppfödning. Vet inte om jag har så mycket saker kvar. Vad är capped ? Ska logga in lite senare. :)

molam
6/5/15, 4:43 PM
#9

Capped dogs = Hundar med 8999.91 TP Jag har maxade

Sheltie = 8999.91 TP, maxad - Villig att låna ut
Borzoi = 8999.91 TP, Maxad - Kanske låna ut
Sheltie = 8999.91 TP, Maxad - Kanske Villig att låna ut
Grand Danois = 9000.99 TP Maxad, men denna är det ingen mening att låna ut för att Han är i Gromit (dvs över 700 wins) och dom Agality tävlingarna aäts knappt igång, det r för lite Gromit hundar. (Han är även vad mn kallar over the cap hund, han har både Aviator Cap och Prairie dog vif hans sida som boostar TP hela tiden ^^

Men Sheltien Choco-Latte, Kan du får låna ett tag han är i Odie, tror jag dom utställningarna startar oftare

6000 alacash vinner han hittills i Tävlingar

Choco-Latte placed second in the Auto Alacratious Trial  with a trial score of 5007  meaning you earned $6259  Choco-Latte got a small boost in tire skill!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
6/5/15, 7:59 PM
#10

Woa! Rena grekiskan i mina öron! :O Har aldrig gått in så pass "djupt" i träning, tävling och allt vad det är. ^^ Hm…aja måste finnas något sätt att kunna lösa det på. Så om jag lånar en hund och tävlar med den och får inkomst på så vis, är det det du menar? Du vet jag är inte så smart…;)

molam
6/5/15, 9:30 PM
#11

Ja precis så ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
6/7/15, 12:32 AM
#12

Av någon anledning har jag hittat ytterligare ett konto som tillhör mig. Eftersom jag tänkt skaffa andra raser vill jag höra om någon är intresserad av dessa två? Dom kan inte avlas på, men kan kanske användas till annat. Om inget intresse finns, behåller jag dom då jag haft dom så pass länge att jag inte vill att dom tas bort om dom säljs till vem som helst därute. Lilla sheltien Toofie: http://www.alacritysim.com/mobile/dog.php?id=220989 Väldigt söt och alltid busig! Sen Ralph, Australian shepherd:http://www.alacritysim.com/mobile/dog.php?id=174125 En äldre herre som tar det mesta med ro.

molam
6/7/15, 10:21 AM
#13

Tyvärr så är jag så "Elak" att jag väntar på att mina hundar ska dö av Så ska jag satsa på Immortal hundar x3  HAr 24 stycken i detta nuet, samt 30 ben som väntas på att användas till Att göra med hundar.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
molam
6/20/15, 6:41 PM
#14

Jag har som mål att ha en capped dog av varje ras! jag är på god väg!! Vill ha en immortal maxed capped av varje ras!

Maxed capped:
Sheltie x2 Varav en immortal!
borzoi x1 immortal!
Grand Danois x1 Immortal!

Unmaxed Capped:
Schäfer x1 (valp ännu, unimmortal än så länge, Frozen)
Sheltie x1 (Valp, unimmortal än så länge, Frozen)
Och mitt nyaste tillskott:
http://www.alacritysim.com/dog.php?id=299678 Pittie! hon är på god väg att bli maxad! ^^ sedan ska hon frysas tills jag kan göra henne immortal :p

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
8/18/15, 10:39 PM
#15

Min första placerade Grand Danois i TOp dawgs börjar få ett väldigt trevligt TP!!! =D

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=285444

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
10/17/15, 9:09 PM
#16

Nu om det är nån som fortfarande spelar, så är ju Halloween nästan här, Vilket betyder att vi staffers har jobbat häcken av oss för att få upp Halloween "Lekar" och shoppen är uppe! DÄr man kan köpa diverse skräck accesoarer (oh andra med) för Pumpkins som man får när man gör dessa Halloween lekar! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Hallonsmurfen
11/16/15, 8:33 PM
#17

Oj oj, Alicrity var ett tag sen jag spelade… Får kanske ta en titt in där någon gång snart. 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

molam
11/16/15, 8:49 PM
#18

GÖr så! Vi börjar få det bättre nu! =D Börjar få ordning på allt ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
5/3/17, 7:49 PM
#19

Började spela idag och har en så länge bara en hund på 23 månader och jag undrar hur man ger den ett namn och tar hand om den?

DogeLove
5/3/17, 8:10 PM
#20
Annons:
Mitchika
5/3/17, 8:12 PM
#21

#20 Ha upphovsrättslagen i åtanke när du postar bilder. Det är bättre om du länkar till hunden istället. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DogeLove
5/3/17, 9:51 PM
#22
molam
5/3/17, 10:19 PM
#23

#22 hon är jättefin ^^ för att byta namn på henne går du in på hennes profil och trycker där du har namnet, där är en liten vit Ruta som du kan byta namn i, Tryck där så kan du skrva in ett nytt namn ^^

Vill du söka upp mig heter jag Molam (ChibiNyanko) där  ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
5/4/17, 6:32 AM
#24

#23 Tack så mycket! <3 Ska söka upp dig! :D

DogeLove
5/4/17, 7:26 AM
#25

Och en till sak när jag matar hunden (som nu heter Engla) så blir hon hungrigare det står att hon har -2.70/10 ät det meningen att det ska va så eller ett knas?

DogeLove
5/4/17, 7:27 AM
#26

Försöker hitta dig men det står att ingen användare matchar min sökning. /:

molam
5/4/17, 8:38 AM
#27

#25 Matar Du med mat som Tar bort 5 hunger, men bara har 2,5 hunger. Då kommer det att stå att hunden har -2,5 hunger.
Men det kommer att komma tillbaka till prick 0 inom en halvtimma, så det behöver du inte oroa dig för ^^
Jag kan skriva ett meddelande till dig =)
Jag tror inte det, men det kanske är Svårare att söka reda på någon som är Newbie helper? Jag har iof inte svårigheter att söka reda på andra Newbie helpers, men jag minns inte hur det var innan xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
DogeLove
5/4/17, 9:03 AM
#28

Finns det mat som tar upp hungern? Och jag heter Many Paws i spelet!

molam
5/4/17, 9:15 AM
#29

Nej, man vill ha hungern på noll ^^ Men man kan leka med hundarna med diverse olika saker och då går hunger upp, men i vanliga fall får den upp mellan 0.3 och 0.8 Per halvtimme, förutom om den är på minus, för då går den från minus till noll på en halvtimma. det finns även diverse andra items/accesoarer som tar upp hungern, ett exempel är Golden Leash ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
5/4/17, 9:46 AM
#30

Tack! :D Yey hittade en jätte fin bakgrund till Engla! :)

DogeLove
5/4/17, 12:19 PM
#32

Engla är 2 år nu! :D

molam
5/4/17, 2:38 PM
#33

#31 Hon blev jättefin med den Bakgrunden ^^

#32 Grattis till henne, mina äldsta är 999.99 månader dvs ca 83 år xD  HAr flertalet i den åldern ^^

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=229231

Men där är en av dom, han har jag själv fött upp för länge länge länge sedan ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
5/4/17, 2:54 PM
#34

Oh, vad fin! <3 Visste inte att dom kunde bli så gamla! :O

Annons:
molam
5/4/17, 4:55 PM
#35

Kan dom inte egentligen, men har väl 25 (tror jag) odödliga hundar DOm kan inte dö under några omständigheter, antingen är dom Custom made (Vilket typ 22 av ,mina är) eller så har man använt en magical lifelong locket som gör hundarna odödliga, detta är ofta dyrare än att göra en Custom made dock.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
5/4/17, 5:20 PM
#36

Vad är en custom made?

DogeLove
5/4/17, 5:29 PM
#37

Hm…. Testade att skapa en skönhetstävling min lilla syster gick med i spelet och anmälde sin hind, men, det verkade inte funka det kom upp någon röd text där det stog något med id-numer hon kunde dok registrera sig till andra tävlingar måste jag göra något så att folk kan anmäla sig till min tävling?

molam
5/4/17, 8:57 PM
#38

Ni finns på samma IP adress så spelet tror att det är "Fusk" att det är ett andra account till dig, Du ska Skriva till Issue hub att ni är 2 olika personer som har Konto på samma IP adress, på så vis kommer du slippa problem i framtiden.

En custom made hund eller "Custom" som de kallas, är en hund som du har Gjort, en hund du har bestämt färgerna på och liknande, det är alltså en hund som du kan göra så att den ser ut exakt som du vill ha den.

Några exempel;

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=311448

Min picasso, han är färgerna som jag ville ha i en Zoi

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=252450

Min akamaru, jag ville ha en hund som såg ut som Akamaru i NAruto, och gjorde denna

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=282922

Min highlight, Ville ha en hund som var clean Rakt igenom, en hund som såg pure ut och Skulle funka i en "klassisk" Japansk Outfit

http://www.alacritysim.com/dog.php?id=287465

Och min lilla Foxie, ville ha en hund som liknade en räv.

Så kort och gott, en custom är en hund som följer det du vill ha. det är en hund du har "gjort"

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
5/4/17, 9:01 PM
#39

Ok, ska försöka säga till dom, och länkarna värkar inte funka! /:

DogeLove
5/4/17, 9:02 PM
#40

Och vart hittar jag issue hub?

molam
5/4/17, 9:09 PM
#41

Issue hub hittar du under Help Alacrity Skickar en länk ^^

Tror du ska skicka till "Moderators"

http://www.alacritysim.com/issuehub.php?act=submit

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
DogeLove
5/4/17, 9:57 PM
#42

Så, har skickat ett meddelande till dom nu, tack för hjälpen! :) God natt

DogeLove
5/5/17, 6:54 AM
#43

He he…. Hade tydligen ställt in så att bars Papilons kunde anmäla sig så det var kanske det som var problemet! : | xP

molam
5/5/17, 12:37 PM
#44

Ohhh jaa det kan ju vara så x3 Man kan jub ställa in på diverse raser men också alla raser ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
5/5/17, 10:21 PM
#45

Jo troligen är det så! :)

DogeLove
5/6/17, 8:54 AM
#46

Hur bestämmer man vinnare i beauty show?

molam
5/6/17, 3:38 PM
#47

Det bestäms först när showen har 5 Entrants, då kommer du få ett private meddelande som säger att du måste bestämma vinnare, och då Trycker du på länken i meddelandet

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
5/6/17, 5:01 PM
#48

Jo jag hitta det nu tack! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: