Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 1210 ggr
Mitchika
2015-02-25 18:06

Vilken är er favorittyp?

Det kan vara en väldigt svår fråga för vissa, men jag är nyfiken ändå på om ni här på sajten har en favorittyp av dom 18 olika varianterna som finns. Har ni någon typ som ni identifierar er extra mycket med, eller kanske rentutav flera? Eller gillar ni alla typer lika mycket? 🙂

Edit: Såg nu att jag glömde lägga till ett neutralt svarsalternativ för dom som inte har en, har flera eller inte kan välja! Välj i såna fall en av era favorittyper (eller någon ni gillar) och skriv en kommentar om era favorittyper i tråden!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2015-02-25 18:09
#1

Jag har alltid haft en svaghet för Electric types, huvudsakligen för min stora kärlek till Pikachu men det är inte allt. Det är något med Electric types som jag älskar och jag blir alltid lika lycklig av att springa runt med en eller flera i mitt team och träna dom. 😍

Det är väl elektricitetens kraft som lockar, helt enkelt. 😃

Electric types är min favorit, med Fire types på en nära andra plats ihop med Dark types. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2015-02-25 20:30
#2

Jag röstade på dragon för de är min favorit på andra plats, på första plats ligger elektriska, jag älskar designen på elektriska pokemon men går alltid runt med dragon types, alltid för många i mitt lag.😂

Jenny
2015-02-25 21:35
#3

På första plats ligger Fire-types för mig! Har alltid älskat alla sorters Fire-types och mina favoritpokémon har alltid varit Vulpix och Ninetales.
På andra plats ligger nog Psychic, och på tredje Dark!

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

[Akiraka]
2015-02-25 22:39
#4

Jag gillar Psychic men även Dragon och Fariy

parsee
2015-02-25 23:07
#5

Grass! Bulbasaur är favoriten men även för Chikorita, Treeko, Vileplume…finns för många härliga grasstypes helt enkelt! 

Fighting, Fire och Ice attack moves är trevliga de med ;)

LottaV
2015-02-26 09:12
#6

😍Fire är min favorit med eftersom Vulpix är min absoluta älskling.😍

☀️Fairy kommer på andra plats tack vare  Sylvimon.🌛

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
[Blue_Lugia]
2015-02-26 19:51
#7

Helt klart Dragon!

Linda3046
2015-02-26 22:23
#8

Fire, för typ alla djur blir tusen gånger coolare om dom kan spruta eld ju 😃 Sen om man tittar tillbaka på den första generationen när jag började spela pokémon så var i princip alla eld pokémon jättefina eller coola, med ett litet undantag (Magmar :P)

molam
2015-02-27 07:30
#9

Valde Fairy men Favoriterna är Eld *Host* Inte Ponytas fel *Host host* Vilken förfärlig hosta jag har 😃
Fairy
Ice
Grass

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[lolipop23]
2015-02-27 13:40
#10

Jag röstade på ghost eftersom dom är så himla coola. Titta på Dusknoir och mega gengar med sin höga SP attack

Gerbilles
2015-02-27 19:18
#11

Definitivt electric och fire! Mareep, Dedenne, Helioptile, Shinx, Growlithe (ofc), Cyndaquil, Vulpix, osv, osv… åhhh perfektion 😍

Upp till toppen
Annons: