Annons:
Etikettövrigt
Läst 1134 ggr
Mitchika
2015-02-27 15:43

"Training Hard", en Pokémon parodi/cover!

Det finns så mycket otroliga, kreativa människor därute på Internet. NateWantsToBattle är en av dom och en av mina favoriter. Han har gjort tonvis med parodier på olika låtar med nya lyrics relaterade till bland annat Pokémon. Min favorit är "Training Hard". Det är en cover på "Counting Stars" och jag måste säga att jag gillar båda versionerna oerhört mycket! 😃😍

Den här låten passar superbra att lyssna på när man kör Nuzlocke Challenges, speciellt med texten: "Things that fail to kill me make me level up

Ett extra plus för min del är att Nate spelar mitt favoritinstrument (ocarina) i den här låten. Kär

Har ni lite tid över och vill lyssna på en del bra musik (med Pokémontema och andra teman också) så kolla upp NateWantsToBattle och hans videos. Se upp för Five Nights at Freddy's-videona bara, om ni är lättskrämda och/eller inte gillar skräck! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Jenny
2015-02-27 18:08
#1

Åhh tack för tipset! 😃
Jag älskar sådant här!

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

Mitchika
2015-02-27 18:47
#2

#1 Det var så lite så! 😃

Det gör jag med! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2015-02-28 11:12
#3

Aldrig sett hans videos förut, lyssnade på training hard, guuud så talangfull han är! Låten slog min förväntan helt, underbart! :D

Mitchika
2015-02-28 13:23
#4

#3 Visst är han? Han är helt otrolig! 😃

Han har också gjort en rock-cover på Portals "Still alive"-låt som är helt underbar den med, även om originalet är svår att slå. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: