Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 1677 ggr
-Aida-
2015-06-01 07:53

Pokevault.com

www.pokevault.com så är det utförsäljning på 400 objekt i butiken, vissa har gått ner halva priset, det finns alltid en 10% rabbatt kod som drar av på totala värdet av hela ordern.

Ifall någon skulle va intresserad att passa på, jag själv passade på att köpa Lifesize (verkligstorleks) Mudkip.

Annons:
Mitchika
2015-06-01 12:52
#1

Åh wow, jag är superintresserad! Tack för att du meddelade! 😍

Vad kostade din lifesize Mudkip? Kan du lägga upp bilder på den när du får den, snälla? 😃😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2015-06-01 13:54
#2

#1 Ja visst de kan jag göra. 😃 Den kostade 751 kr typ, men jag ångrade lite köpet för dagen efter sänktes halva priset på Charizard X som jag velat ha så jätte länge men ja, jag är ju jätte nöjd ändå med min stora härliga Mudkip! han är för härlig den lille blå prylen. 😂

isabella93
2015-06-01 23:31
#3

Många av pokemon center-grejerna finns även på ebay, ofta billigare.

-Aida-
2015-06-02 06:36
#4

#3 Visst är de så, jag litar däremot inte på ebay, jag köper bara av Brian på pokevault så jag är 100% säker på att grejorna kommer från japan.

[Blue_Lugia]
2015-06-05 16:21
#5

Hade jag vart lite yngre hade jag garanterat nappat. Men jag känner att nej, spel kan jag nog köpa några år till, men några mer plushies/figurer för min del blir det nog inte i detta liv eftersom ju äldre jag blir, desto mer ångrar jag mig när jag fått hem det hihi. Skulle ha återupptagit pokemon lite tidigare. Får se om jag gör mig av med det för nu ligger alla i garderoben och skräpar. Börjar bli trött på att gömma dom varje gång det kommer hem folk. ;)

-Aida-
2015-06-05 21:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#6

Mudkip har anlänt!

Jag la upp lite jämförelse bilder på hans storlek, en på min 17 tums lappis, en på stolen och en mot mammas sheltie.
Asså han är ju enorm! och då va Treecko och Torchik ännu större än Mudkip, shiiit alltså, han är större än mitt huvud!
Jag visste han va stor men inte att han va enorm, jag kunde inte vara mer nöjd och lycklig över min Mudkip, de är det mjukaste material jag känt, lika len som chinchilla päls och super mjuk, bra stoppad med fyllning som gör den stadig men mjuk samtidigt, fenan på huvudet och svansfenan har jag ingen aning vad de är för slags fyllning i den, de känns som en mjuk skiva, man kan böja och sånt utan att den pajar, känns lite som nåt skum aktigt.

Annons:
Mitchika
2015-06-06 11:14
#7

#6 ÅH WOW!!!! KärKärKärKärKär

Jag måste försöka spara undan pengar den här månaden så jag kan köpa en! Kär

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

isabella93
2015-06-22 15:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Kunde inte låta bli att köpa en liten Raichu :)

[Blue_Lugia]
2015-06-22 20:27
#9

#8 Jättesöt! Pokevault är en väldigt bra sida att beställa från tycker jag. Man vet att man får sina saker, på ebay finns det ju en risk att oseriösa personer bara tar pengarna och ingen vara skickas. Har inte hänt mig än, (kanske haft tur hittills) men det är nog inte så roligt att stå där med långnäsa, och egentligen, oavsett vad jag beställer är jag ibland lite småorolig innan varan anlänt och allt är som det ska. Som sagt, inget ont om ebay, men bedragare finns ju tyvärr…

-Aida-
2015-06-22 20:43
#10

#8 OMG vad avundsjuk jag är! jag som älskar Raichu och den dära va verkligen perfekt i designen! Jätte söt!

Mitchika
2015-06-23 07:10
#11

#8 Det där måste vara en av dom bästa Raichu-mjukisar jag någonsin sett! 😮😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: