Annons:
Etikettveckans-fråga
Läst 2337 ggr
Mitchika
2015-10-02 12:00

Veckans fråga #2

Det är dags för en ny Veckans fråga! 😃

Än en gång bjuder jag på en Pokémonparodilåt från NateWantsToBattle och den inspirerar även till frågan den här veckan. 🙂

Så, medlemmar, säg mig…

**Vilket är ert favoritteam på den onda sidan i Pokémonserien och skulle ni kunna tänka er att gå med i det teamet?
**

Samt lite roliga följdfrågor! Varför just det teamet? Om ni skulle gå med i det, vad är er plan? Hur långt tror ni att ni skulle kunna avancera i teamet? Tar ni över helt eller infiltrerar ni? 😃

(Är det bara jag eller är Nate sjukt snygg i Team Rocket-outfit? Han får verkligen uniformen att se bra ut! 😍)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2015-10-02 12:47
#1

Svårt val för mig, då jag verkligen gillar Team Plasma och deras grundkoncept som gör dom oerhört intressanta, men.. Nej, svaret kommer bli Team Rocket. 😃

Dom var mina första stora motståndare i Pokémon och jag har skrivit otaliga fanfics med dom involverade där mina karaktärer antingen slåss mot dom eller går med dom. Jag har en del ondskefulla tränare i bagaget. 😃😇

Jag skulle absolut kunna tänka mig att gå med i Team Rocket, om mitt humör var rätt när jag blev förfrågad. Det skulle väl dröja några månader innan jag störtat Giovanni, tagit kommandot över Team Rocket och förvandlat det till en riktig ondskefull kraft att leka med..! 😈

(Jessie, James och Meowth får stanna kvar som mina personliga underhållare, men inget mer)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2015-10-02 14:18
#2

JAg skulle gå med i TReam rocket Immediately och James var min partner 😍😇😂

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
2015-10-02 15:36
#3

Jag skulle självklart gå med i Team Plasma, deras argument är trovärdigt för deras mål och storyn genom Black/White till black 2 / white 2 är bara så spännande!
Jag skulle självklart typ sparka ut ledaren ur Team Plasma helt och sen ta över. >: )
Jag skulle fortsätta experimentet på Genesect då man fick Plasmas Genesect i eventet, jag är så otroligt kärleksfull av mig så jag skulle krama Genesect! 😍Jag är den enda i hela världen förstås som får ha den. >: )
Tillsammans strävar vi efter fred på jorden och mellan människor och pokemon!😍
Och N kan få behålla sin Reshiram eller Zekrom, han är fredlig av sig ändå.😃

[Blue_Lugia]
2015-10-02 16:42
#4

Helt klart Team Rocket! Dom är liksom original, och en del av min barndom! ^^ Jag ser mig själv ha rollen dom en av alla skurkar man träffar på under spelets gång…. Och självklart finns det ingen som kan slå mina pokemon… Lite ros till dig Mitchika! Sånt här tycker jag är jätteroligt! :)

Mitchika
2015-10-02 17:25
#5

#4 Tack så jättemycket, Blue_Lugia! 🤗

Jag tycker också om sånt här och jag bara älskar att läsa era svar på frågan/frågorna. Min förhoppning är att kunna dra igång med mer saker så fort som jag kommit hem också utöver det här och den planerade turneringen. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2015-10-02 17:45
#6

Jag vill nog gå med i team Flare de har så snyggt hår och självklart så skulle jag jobba mig uppåt så att jag kunde ta över som ledare.😍😈

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
DogeLove
2016-09-13 18:37
#7

Team plasma!🌱❤️ Dock är dom lite dubbel moraliska som vill få människor att sluta utnyttja Pokémon för att slås med men på samma gång använder dom Pokémon för att slås men antingen får jag prata med dom eller så får dom sparken N är kvar dock han verkar endå ha ganska bra moral och värkar snäll!😄 Tillsammans räddar vi Pokémonar från människor ondskefulla ego!!!🐾🐾🐾

Upp till toppen
Annons: