Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1225 ggr
molam
11/27/15, 12:31 PM

Pokemon Z (Kan va en Spoiler)

Skulle kolla på anime så Bland listan på nya avsnitt, Pokemon XY & Z Så Googlade lite på Z Men fick inte fram nått om ett spel, men hittade detta

http://www.serebii.net/pokemon/xyzforms.shtml

Den lilla Gröna blobben är Tydligen en Zygarde Core och Verkar som den ska titta fram i Just pokemon Z Där ska även en 10 Procentig Form av Zygarde finnas En Zygarde cell och En COMPLETE Form av Zygarde! Men även en Ash-Greninja…

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
-Aida-
11/27/15, 1:12 PM
#1

Zygarde cell och Zygarde core va med i Pokemon Mega Evolution Special episod 4, fjärde avsnittet sändes nu under hösten.
Tycker complete form av Zygarde är ganska cool men ingen av dom fångar mitt intresse så jätte mycket egentligen, tyckte inte första Zygarde va snygg alls, orkade inte ens gå ut och fånga den. 😂

molam
11/27/15, 1:23 PM
#2

xD Gillar 10% form x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
11/27/15, 3:36 PM
#3

Hoppas det kommer ett Pokemon Z  😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
11/27/15, 3:44 PM
#4

Jag förväntar mig ett Pokemon Z spel, med större berättelse om Zygarde annat än bara en film, lite som dom gorde förut med saphire, ruby och emerald eller som black/white och black/white2, tycker inte att en ny generation ska komma ut än på ett tag iallafall nu när dom har värsta grymma grejen på gång med mega utvecklingar och Zygarde.

[Blue_Lugia]
11/29/15, 4:40 PM
#5

Jag kommer nog inte köpa Z om det kommer ut, har tröttnat på det "gamla" och jagar redan lite nytt. Så bråttom har jag. ;)

-Aida-
11/29/15, 9:32 PM
#6

Jag som tycker de släpps nya generationer för fort. 😂

Annons:
[Blue_Lugia]
11/30/15, 12:10 AM
#7

Jag tröttnar för fort jag, ;)

Novissen
12/5/15, 2:44 PM
#8

Jag har sett lite om zygardes formar har vetat det ett tag. Tycker formerna är coola. Tyvärr har jag inget nintendo 3DS Men jag har sätt alla former

Upp till toppen
Annons: