Annons:
Etikettspelutmaningar
Läst 1430 ggr
molam
2016-01-19 17:24

Egglocke, Old Style! Pokemon X

Nu ska jag göra en Egglocke på pokemon X

JAg har fått ägg från andra spelare här på Sajten och än så länge har jag bara hunnit få 4 ägg och saken är dtn att jag har INGEN aning om vad som finns däri

Teamet består av
Froakie (Ska bytas ut så fort ägg nr 1 är kläckt)
Ägg
Ägg
Ägg
Ägg

Jag har inte bestämt mig om jag ska göra en fullvärdig Egglocke ännu, MEN om jag gör det så en Faintad pokemon är DÖD och ska permanent Boxas eller släppas fri och när alla Mina Ägg har fallit, Blir isåfall slutet för denna Egglocke
Old Style innebär INGEN superträning INGA vitaminer! ^^ Just Pure skill
Inga Potions/Rare Candies/Revives får användas.

Are you with me?

Namntema = Namn från Diverse animeserier ELLER Disney, Säg vad ni tycker Vetja! ^^

Önska mig Lycka till!  ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Mitchika
2016-01-19 17:29
#1

Följer! 😃

Väntar spänt på att du ska kläcka mina fyra ägg!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2016-01-19 17:34
#2

Yes, Det gör jag med xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-19 17:38
#3

Kero undrade vad Det avr för låtande bollar som Usagi hade bytt ut dom Tysta pokemonen han hjälpte till att fånga in med… Kero var riktigt glad att slippa dessa små bollar snart, Usagi sa till han att så fort som första bollen (som hon kallade ägg, knäppt va) Hasde kläckts så skulle han pensioneras.

KEro längtade, men tills dess så hjälpte han Usagi att slåss av hela sitt hjärta för att hon skulle klara sig genom skogen dom dom där Små Oanvändbara Bollarna bara låt där Yuck >-<
Hur kunde der komma något "användbart" (som hon kallade det) ur dom där, allt dom Gjorde var att röra si lite och låta… Mennn Ett var helt Tyst? Var det trasigt? eller Var den bollen redan användbar?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-19 17:53
#4

En av bollarna Började låta Något Extremt! Och Kero började bli VÄLDIGT irreterad! >-< Han vände sig emot bollen och Skulle säga åt den på Skarpen, få Den att va Tyst

- KERO KERO!!!!! VAR TYST! Jag försöker koncentrera mig!

Kero Gav Bollen en Putt, Det välte och sedan Sprack det O-O
KEro Sprang iväg och gömde sig bakom de andra "Bollarna" MEN bollar ska ju inte spricka! D= Vad hände! Kero hade gjort nått riktigt ont! och nu behövde han stå till svars, Kero Plockade upp "bollen" och hoppade iväg med den till Usagi

- Kero kero.. Det var inte meningen, jag gav den bara en putt för det började låta så himla mycket QmQ Det var inte meningen, jag menade det inte!!

Usagi skrattade och sa:

- Oroa dig inte Kero, det är Dags för den att kläckas, ställ ner den på marken och Titta! ^^

Kero ställde försiktig ned "bollen" på marken och kollade, ur den kom en ihålig rot?! O-O Kero tittade på Usagi och sedan tillbaka på "roten" Kero petade på Roten och helt plötsligt kom där två röda Prickar i hålen mitt fram och en spökkropp kom ut ur Roten

- Phaaaaaaaaaannng

KEro Blev livrädd och gömde sig bakom dom andra "Bollarna" igen, Både det lilla spöket och USagi Skrattade gott.

- Det är en pokémon, precis som Du Kero, och han behöver ett namn, var säger du om Akuma?

KEro Nickade Storögd medans han kollade på Spöket, och sedan var det spökets tur att ta matchen ifrån Keros Axlar, Men Kero Fick följa med och se till att allt gick rätt till, ör att han kunde ännu inte gå in i boxen då Usagi än nu inte kommit till en Dator.

KEro hade fått ny Respekt för "Bollarna" OCh hjälpte nu till att hålla dom varma tills dess att han skulle in i datorn! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-19 18:43
#5

Med alla äggen (kero hade äntligen kommit på att det kan ju inte komma små pokémon ur bollar, det är ju absurt, Klart det måste vara ägg x3) i en väska på Ryggen skuttade Kero efter Usagi och Akuma och såg Akumas Framgång, han blev förvånad att Akuma var såpass stark som han var! :o Han stod ju emot varenda motgång och vände de till sina fördelar. Det var urgrymt! Och Akuma blev snabbt starkare, Kero trodde att Akuma lätt skulle kunna mäta sig med honom i nuläget.

Mitt i sina funderingar började nästa ägg låta väldans mycket och KEro tänke kasta några Ljumna bubblor på det för att värma det, då det antagligen började göra massa höga Ljud för det var kallt, men bubblan Spräckte ägget!!! D= Åh nej Kero hade förstört ännu ett ägg!!!

- KEro kero, Kero kero!!! USagi!! jag råkade förstöra nästa ägg QmQ

Usagi och Akuma kom till Kero och kollade till Ägget och Akuma Vaggade det.

- Det är ingen fara Kero, det är dag för Hen att kläckas, kolla riktigt noga nu! ^^

Ägget sprack och ut kom en vit spets… Vad i hela friden var detta Tiden gick och det var fortfarande bara en vit spets som stack ut ur ägget? Kero gick fram till ägget och tog bort det lösa Äggskalen och "öppnade" ägget lite Efter ett tag trängder ett stort rosa huvut ut och än ännu större rosa kropp kom ut kort efter…

- Akuma, Kero han behöver ett nytt namn, var sägs och Kovu?

Akuma och Kero nickade snabbt och Kovu nickade Långsamt

- Pooooooooeeeeewwwww

Han verkade nöjd med sitt nya namn, då var det dags för denna rosa flodhäst att få BLi starkare! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-19 18:57
#6

Kovu var Glad över att äntligen komma ut ur den där trånga Sagen Så Glad att han Skuttade till i ett Glädjeskutt och Råkade slå till ena ägget på Keros Rygg så Det Rullade ner för en slänt och Sprack

- ÅH NEJ!!

Kero Sprang direkt efter ägget, men det var för sent, ägget hade En Spricka i sig… Men Vänta, Det verkade vara dags för detta ägget, För äggdelarna rörde sig och nått verkade vilja komma ut! :o KEro Sprang direkt upp med ägget Till Usagi, Akuma och Kovu och ägget kläcktes, FÖrst kom där TVÅ Gråa svärd! och strakt därefter en mycket ståtlig Vit hund O-O

- Se Kovu, det är ingen fara du hjälpte han bara ut ur ägget, oroa dig inte, men nu behöver han ett namn hörni, Vad sägs om Shiki?

Alla nickade! Så shiki fick det bli!
Nu var där bara ett ägg Kvar på KEros Rygg, och Det rörde sig fortfarande inte… KEro var jätte orolig att det var Trasigt, Tanken gjorde han lite ledsen, han skulle snart lämna vännerna för att leva sitt liv i boxen MEN han tänkte INTE ge upp om ägget! HAn fortsatte att Vagga och värma det Medan han kollade på dom smås Framgång, Dom var Starka, dom var Duktiga, som skulle Klara detta, Kero visste det!

Teamet so far

BEskrivning finns här ovan! än så länge vet bara jag och mitchika vilka det är och så får det bli tills alla är kläckta! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
molam
2016-01-19 22:15
#7

VÄnnerna har kommit Till Santalune! Och Det var dags för KEro att lämna laget, Kero kände sig något ledsen, men han visste att De små skulle klara det här, Speciellt nu när ägget ÄNTLIGEN Börjat röra på sig! ^^VÄnnerna har kommit Till Santalune! Och Det var dags för KEro att lämna laget, Kero kände sig något ledsen, men han visste att De små skulle klara det här, Speciellt nu när ägget ÄNTLIGEN Börjat röra på sig! ^^

BAD EGG PIC!!!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-19 22:30
#8

#7 Ah, dom är så söta! 😃😍

Och jag vet ju precis vilka alla är! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2016-01-19 22:41
#9

Du gör ju de xD PResentation Av hela teamet kommer att komma senare, Men Det sista är Fortfarande bara på "Appears to move occasionally" Elelr va dSjutton det står, SÅ vad har du gett mig för nått?! 😂

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-19 22:46
#10

#9 Jag hade ingen aning om att det skulle ta sån tid att kläcka den när jag breedade den. Jag tittade bara igenom mina boxar tills jag hittade något som fick mig att tänka "Oh, det här kan bli kul!" och tog ut den. 😃😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
2016-01-20 09:08
#11

Detta kommer jag följa :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

molam
2016-01-20 09:12
#12

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-20 15:23
#13

#12 Jag får hoppas att det gäller för den lilla skrutten jag breedade fram åt dig också. 😃

Det är ingen Pokémon jag gått med själv, så det ska bli spännande att se. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
molam
2016-01-20 17:35
#14

Jasså? Då kan det bli riktigt intressant! Nu när vardagssysslorna är Avklarade ska jag försöka spela lite mer, Vill se det kläckas!! xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-20 19:19
#15

VÄnnerna är fortfarande Kvar I santalune! De små måste levla upp lite innan vi vågar oss på Gymet! nu är de på mellan 9 och 11, så snart alla är på 11tänkte Vi "Erövra" gymet

Kovu, Akuma och Shiki, beter sig bra och tar ner de flesta utan problem! ^^
Tränarna utanför santalune var inga problem För Akumas "Starka" Tackle xD Saken var väl snarare tt AKuma inte kände Mycket av deras attacker, var nu det kan bero på :o

FÖ. så ska jag kasta in en liten "note" till Mitchika 'Kovu' Kläcktes med Zen Headbutt, tack för det xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-20 19:20
#16

GLÖMDE NÄSTAN Ägget gör nu ljud ifrån sig! =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-20 19:34
#17

#15 Härligt, jag trodde att Queen hade åtminstone någon move som skulle kunna gå arv till hennes unge. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2016-01-20 20:44
#18

DU N DUN DUN nu händerdet grejjer! ^^

När Kovu väl hade tasgit sig upp till Level 11 så bestämde sig vännerna för att försöka ta sig an Pokémon gymet, DEt gock Bra Akuma Klarade sig bra i Gymet, så inga attacker tig särskillt mycket på han, Akuma tog alla tränare ensam, men sen när vännerna väl kom till Gym ledaren så Visade det sig att hon hade en Vivillion, och vi alla Vet att Vivillion har Infestation och Den skulle inte Varit trevlig emot akuma, Så Shiki fick komma upp och ta hans plats!
Shiki tog ned Vivllion med 4 Quick attacks och sedan avr gymledaren avklarad!! Det var då det sista ägget Började låta Exremt mycket, och ägget Sprack…
Shiki Stod och kollade på Ägget medan det kläcktes, Först av allt kom en Sprucken? näbbaktig sak ut, det ända som inte påminde om en näg var att den hade Rovdjurständer?
Efter ett tag kom en lång ståtlig Svansliknande sak ut på Baksidan, och Under ägget kom två Kraftiga bed med Vassa klor… en stund Senare Sprack Ägget helt och den lilla pokémon Visade sitt rätta ansikte…
Han Fattade direkt tycke för Shiki och Shiki Fattade Tycke för honom, så Shiki Lade sig ned och Han hoppade upp på Shikis Rygg, sedan Färdades han på såvis ^^

- Vad sägs om att han får heta Lufsen?

Den Lilla saken och Shiki nickade i takt och Kovu & Akuma Instämde med ett Ljudligt "JAAAA!!!"

DÄR skulle vännerna vila för natten! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-21 18:09
#19

Dagen efter var det tid för Lufsen att få tränas upp, Han skulle bli en stor och Stark kllle innan vännerna gick vidare emot lumoise, men! Lufsen tycke att det var mycket Roligare att leka med Shiki än att träna… Shiki som tidigare hade älskat att träna Tyckte likadant, Så medan Usagi, Akuma och Kovu försökte förklara för Shiki och Lufsen att Lufsen måste tränas, så ignorerade dom bara allt för att LEka.

Med efter ett tag sprang Lufsen och Shiki iväg för att fortsätta leka, fast nånstans där dom inte kunde störas och det var då det som inte fick hända, hände. Lufsen Krockade i en Litleo som blev arg och nästan slog ner han…. Shiki bröt in och Stoppade dom, efter ett tag kom Shiki Springande tillbaka med rädsla i blicken…

- USAGI USAGI!! Dom kom!! Dom Slog!! Som Slutade inte!! Usagi! det är illa!!!

De andra tre vännerna tittade bort emot Shiki som sprang emot dom i full karriär, på Ryggen hade han en näst intill avsvimmad Lufsen! Buset i ögonen var nästan borta och Livsgnistan likaså, de bar av emot pokécentret

Väl på pokécentret så tog det några timmar inne på Akutvårdsrummet, och då passade Usagi på att prata med Shiki

- Förstår du nu Shiki? Lufsen måste bli starkare för att han ska kunna stanna du kan inte alltid vara där och då kommer han inte finnas längre, Din lekkamrat kommer inte finnas? Är det nått du verkligen vill?

Shiki tittade på Usagi med Tårar i ögonen och skakade sakta på huvudet

- Dåså Shiki, Ska du hjälpa mig att övertala han att han måste BLi starkare?

Shiki Nickade.
En halvtimme senare kom Joy ut ur akutvårdsrummet med en Skuttande lufsen bakom, Han Sköt iväg ett brett leende och Skuttade upp på Shikis rygg.
Sedan vände han sig emot Usagi och sa:

- Jag vill bli starkare, kan du hjälpa mig?

Usagi nickade sedan Gick dom emot Skogen, Där Skulle lufsens FÖRSTA levlar, levlas

(Btw Mitchika Lufsen hade lärde sig Rock throw på lvl 5 OCH kläcktes med Wing attack :p)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-21 20:44
#20

Lufsen var nu lika stark som alla de andra, om inte något Starkare Han Tydde fortfarande till Shiki dom var bästa vänner och oskiljbara, KAnske var det för att han var så Tung och inte kunde flyga så han istället Red på Shiki, eller som viller dom bara vara med varann och umgås hela tiden!

Vännerna hade nu kommit till Lumoise, det var en STOR stad, det fanns så många vägar! Men vännerna kände sig hungriga så dom hittade en 1-stjärning restaurang  Och tänkte käka där, men detta var inte en Vanlig Restaurang! DEt var ett ställe för Dubbel matcher :o Akuma och Lufsen som var i Fronten fick slåss med SEX olika apor, tre olika sorter o-o En eld en vatten coh en gräs o-o (dom vann självklart! ^^)

Efter det gick dom tille labbet och skulle Prata med Prof Sycamore han vlle möta USagi OCh vännerna, som självlart vann och efter det gav dom USagi n kompis till, men hon fick direkt gå in i boxen och vila, det var fö. en Charmander! ^^

Nu blir det vila för natten! ^^

Akuma Lvl 16
Lufsen Lvl 16
Shiki Lvl 16
Kovu Lvl 16

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
molam
2016-01-22 16:06
#21

Femte ägget är på plats!!

Nu var det dags för vännerna att fortsätta levla upp och samtidigt försöka kläcka detta ägg, inte ens mamma vet vad det är för ägg, så det ska bli intressant, kvar sista ägget var nu att vänta på Tills dess Nu ska vi ut och träna! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-22 17:10
#22

Rekommenderar DEfinitivt dig att gå med det sega ägget nån gång Mitchika xD

Stark som bara den! Och har varken Supertränat eller gett han vitaminer xD

Nu kommer jag förmodligen i princip rakt ut säga vem han är xD men måste bara kasta hans attacker på mitchika xD

Lufsen är på lvl 18

Ancient Power
Pluck
Wing attack
Rock Throw

Ända dåliga är hans ability, alla hans attacker är självlärda xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-22 17:14
#23

#22 Haha, wow! Han blev en riktig stjärna då, med andra ord! En rejäl lyckträff, vilken tur att jag såg hans förälder i boxen när jag gick igenom den. 😃😍

Imponerande liten kille för att vara så låg level. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2016-01-22 17:17
#24

Han är riktigt stark! Tack så mycket för denna lilla Stjärna! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-25 14:31
#25

Medan vännerna bara Levlade upp för att Klara sig igenom allt å började Det sista ägget för tillfället att låta Extra mycket och ut kom två moln? ett på vardera sida, och efter ett tag en liten blå Kropp, Denna Varelse fick namnet Syo!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2016-01-28 18:36
#26

Mitchika *Viftar lite på ögonfransarna* Mitt Ägg från Aida har inte kommit och jag vill inte gå för lång utan fullt party för att ge det sista ägget en Chans Så det har tagit lite stopp… Vill du hjälpa mig? =3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-28 18:37
#27

#26 Jag ska se vad jag kan få fram under kvällen. Jag borde ha en lucka för att fixa ett ägg till. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
molam
2016-01-28 18:40
#28

Yay! 😃Mamma hade tyvärr inget mer ägg v-v Och hon orkade inte göra ett xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-31 16:51
#29

#28 Jag har haft en del att stå i, men jag tänkte försöka ta tag i det och breeda fram ett ägg nu, om du fortfarande behöver det! Har du tid att ta emot ett ägg under kvällen? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2016-01-31 17:42
#30

Jajjemen! ^^

Håller på med middag nu, men kommer kunna ta emot det! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-31 17:48
#31

#30 Jag har ditt ägg, det är redo att kläckas! Tror det bara är fyra steg eller något kvar där jag sparade. Bara att säga till när du kan ta det. 😃

Det tog mig ett tag att välja Pokémon, efter att ha pratat med din mamma i PM och fått veta vad du gillar för Pokémon och vilka du inte gillar.. Låt mig säga att jag valde med omsorg. 😃😈

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2016-01-31 19:02
#32

oh no! xD Loggr in nu =3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2016-01-31 19:13
#33

#32 Kopplar upp mig nu! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2016-01-31 19:58
#34

Efter att har gått bara några fåtal steg, och mött ett fårtal andra pokemon så bestämde sig ägget för att kläckas, FÖrst ut två Stora Fluffiga Bruna öron, och en minst lika Fluffig Brun svans! fyra korta korta ben Och det sötaste lilla ansikte men de Vackraste Stora Bruna ögon!
Och med det var teamet Fullt! ^^, nu till den stora finalen! Frågan som kanske har frågats! Hur blev teamet? Jo det ska ni få se här nedan! ^^

Akuma - lvl 20 - Hane - Ur ägget kom en ihålig rot?! O-O Kero tittade på Usagi och sedan tillbaka på "roten" Kero petade på Roten och helt plötsligt kom där två röda Prickar i hålen mitt fram och en spökkropp kom ut ur Roten - **Phantump

**Kovu - lvl 19 - Hane - Ägget sprack och ut kom en vit spets… Vad i hela friden var detta Tiden gick och det var fortfarande bara en vit spets som stack ut ur ägget? Kero gick fram till ägget och tog bort det lösa Äggskalen och "öppnade" ägget lite Efter ett tag trängde ett stort rosa huvud ut och än ännu större rosa kropp kom ut kort efter… - **Slowpoke

**Shiki - lvl 20 - Hane - FÖrst kom där TVÅ Gråa svärd! och strax därefter en mycket ståtlig Vit hund O-O - **Absol

**Lufsen - Lvl 20 - Hane - Shiki Stod och kollade på Ägget medan det kläcktes, Först av allt kom en Sprucken? näbbaktig sak ut, det ända som inte påminde om en näbb var att den hade Rovdjurständer?
Efter ett tag kom en lång ståtlig Svansliknande sak ut på Baksidan, och Under ägget kom två Kraftiga bed med Vassa klor… en stund Senare Sprack Ägget helt och den lilla pokémon Visade sitt rätta ansikte… - **Archen

**Syo - lvl 7 - Hane - Det sista ägget för tillfället att låta Extra mycket och ut kom två moln? ett på vardera sida, och efter ett tag en liten blå Kropp. - **Swablu

**Sista ägget fick namnet Tiana

Tiana - lvl 4 - Hona - FÖrst ut två Stora Fluffiga Bruna öron, och en minst lika Fluffig Brun svans! fyra korta korta ben Och det sötaste lilla ansikte men de Vackraste Stora Bruna ögon! - Eevee

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Mitchika
2016-01-31 20:10
#35

#34 Yay, fullt team! 😃🥳

Tiana, ett perfekt namn på henne. 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DogeLove
2016-02-01 17:36
#36

Följer älskar Eevee

LottaV
2016-02-04 18:42
#37

Oh vad spännande det här vill jag hänga med på😃

Ett gott skratt förlänger livet

Upp till toppen
Annons: