Annons:
Etikettpokemonspel-till-gameboy-gbc-gba
Läst 1238 ggr
_pipboyPokemon
2/2/16, 9:50 PM

Sapphire, Emerald!

Hej! Jag har letat runt efter Emerald och Sapphire exemplar med  kartong lådan de kom med och har bara hittat exemplar (som är i relativt bra skick) som kostar upp mot 700-1200kr, vilket jag inte har råd med.

Är det någon som vet ett ställe, företag eller privatperson som säljer de här spelen med kartong och bra skick  för ett ganska pris? (0-800kr ungefär)

Har ingen aning om den rätta kostnaden trots att jag köpt mitt eget för bra många år sen som sedan blev snott. 😢

Annons:
[Akiraka]
2/2/16, 11:34 PM
#1

Det man får ha koll på nuförtiden är att det cirkulera en hel del fake gba pokemon spel.

AnnaMoonshadow
2/3/16, 10:48 AM
#2

#0 ska du ha med kartong och i bra skick är det nog tyvärr den prisklass som du nämnde som du måste hålla dig efter. Spelen är populära och värdet stiger med kartong eftersom många gjort sig av med sina, de har gått sönder eller slarvats bort. Skulle tro att spelen utan kartong kanske ligger på 500-600kr.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

_pipboyPokemon
2/3/16, 2:40 PM
#3

Då vet jag! Tack för svaret 🙂

Upp till toppen
Annons: