Annons:
Etikettövrigt
Läst 1462 ggr
[Blue_Lugia]
2016-03-23 13:11

Vad finns här i?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gissa?

Annons:
Mitchika
2016-03-23 13:50
#1

Pokémonmjukis? 😮😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2016-03-23 14:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jajamensan! Men inte vad som helst! En lifesize Charmander! ? <3 Ha, de bestämt mig för att intät kaffa så mycket fler plushies på ert tag, har rätt många nu, så dom tar lite plats… Men, vad händer när man av ren nyfikenhet kikar in på Pokevault? Jo då sitter den här lilla killen där och bara ber om att få ett hem… *host* Charmander är min absoluta favoritstarter, och detta är precis en sån plushie av den som jag alltid letat efter! Så, ja, har man chansen, så varför inte ta den om man har möjlighet? ^^

[Blue_Lugia]
2016-03-23 14:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jämfört med hunden.

Mitchika
2016-03-23 14:27
#4

ÅH WOW! Jag vill också ha en life-size Charmander! 😮😍😭

Så underbar den är..! Charmander är min favoritstarter också efter Pikachu! Vad kostade den lilla godingen? Kär

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2016-03-23 15:29
#5

Åh, jag köpte stickers i samma veva så det gick några hundralappar i alla fall…. så beroende på vem man frågar, ja den är rätt dyr. Nu är ju också dom andra Kanto startrarna också det då dom är väldigt populära och så pass stora.

-Aida-
2016-03-23 20:17
#6

Åååh du köpte den! Så himla cool den är! 😃
Life Size plushies brukar ligga mellan 700-800 kr på pokevault sen bör man alltid lägga på 40-50 kr på slutsumman bara för de blir taxes med inräknat i via paypal.

Annons:
[Blue_Lugia]
2016-03-23 21:03
#7

#6 Jaa, som sagt…ehm …. några hundralappar blev det ja hehe! Man bör välja med omsorg skulle jag säga. Om man verkligen. vill ha en viss plushie, så tycker jag inte det är så bortkastat ändå, funderade på en annan innan, men njää. Sen dök Charmander upp och då var det ingen som helst tvekan!!

Mitchika
2016-03-23 21:05
#8

#7  Du pratar med någon som lade ut 1500 spänn på ett special Game Boy Advance SP med Groudontema trots att jag redan hade ett fullt fungerade Game Boy Advance hemma, så.. jag vet var du kommer från. 😃

Tycker inte det är ett dugg bortkastat om det är på något man älskar och verkligen vill ha. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2016-03-23 21:56
#9

# 8 Nej precis! Men med låg ekonomi som i mitt fall, lär jag prioritera mina köp. :)

Mitchika
2016-03-23 22:04
#10

#9 Det var i unga tonåren, när man inte behövde oroa sig för mycket för pengar och ekonomin som man behöver göra som vuxen.. 😕😕

I dagsläget har jag inte råd med Pokémonplushies och jag måste vara försiktig med alla inköp utöver mat och det allra nödvändigaste för mig och djuren.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2016-03-24 07:12
#11

#8 Jag gör samma! 😂 Hade ett fullt fungerande 3DS men köpte den blåa Xerneas och Yveltal limited edition konsolen. 😞

AnnaMoonshadow
2016-03-24 10:27
#12

Jag vill också ha! Den såg ju jättemysig ut! 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Blue_Lugia]
2016-03-24 12:19
#13

#12 Väldigt kramgo! ^^ Dock funderar hunden på vad sjutton jag släpat hem, han stirrar när jag går i närheten av den. Aja, han vänjer sig. Han kan ju inte stå i centrum hela tiden. ; )

Annons:
Upp till toppen
Annons: