Annons:
Etikettpokemon-prylar-gosedjur-etc
Läst 1194 ggr
AnnaMoonshadow
2016-03-24 10:34

Beställde monthly pikachu pair

Häromdagen kunna jag inte hålla mig och beställde en uppsättning av  månads-pikachun för April från japanska Pokémon Center genom en person på ebay. Kände att jag måste dela med mig av mitt impulsköp här, bland folk som säkerligen förstår varför en fullvuxen kvinna importerar gosedjur för flera hundra kronor.😉 Visst är de söta i sina skoluniformer?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Blue_Lugia]
2016-03-24 12:27
#1

Jättesöta! Det är inte alls konstigt! Här har du en till vuxen kvinna som importerar gosedjur ibland. ; )

-Aida-
2016-03-24 14:57
#2

Även jag är en vuxen kvinna med ganska stor samling pokemon gosedjur. 😃

Dom är jätte söta i uniform! 😍 Jag blir så sugen på att beställa jag med nu när jag har pengar, men det är antingen pokemon gosedjur eller Magic kort isåfall.

Mitchika
2016-03-24 15:50
#3

Ååååh, jag vill ha..! 😮😍

Jag visste inte ens att några såna Pikachus fanns! Håll hårt i dom, eller så kan dom vara borta en dag.. 😇😃

Jag fick en stor Pikachu-mjukis på min födelsedag i år av min mamma och jag har tonvis med andra Pokémonmjukisar också. Dom står lite överallt i lägenheten och visar upp sig, ståtliga och fina. 😃

Förstår gör vi garanterat! Det finns många här på sajten som gör sånt och även mycket annat utöver det. 😃

Förrförra julen dekorerade jag även en julgran full med Pokébollar (finns bilder här på sajten) i mitt vardagsrum. Jag har också haft ett någorlunda stort pepparkakshusprojekt med Pokémonfigurer till och funderar på att göra något liknande men ännu större i år, om jag orkar. 🙂

Så vi är många Pokémonälskare här som gör många roliga (och ibland dyra) saker involverande Pokémon! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2016-03-24 17:32
#4

#3 Pssst! Googla på "Perfect Pair Pikachu". Helt bedårande och jag var lite sugen på en sån förut. :)

Mitchika
2016-03-24 17:35
#5

#4 Jag.. jag dog precis lite.. jag måste ha..! 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

AnnaMoonshadow
2016-03-28 22:29
#6

hehe tack alla, det känns så bra med stöd :P Min mamma har aldrig riktigt förstått mina intressen så hon mest rullar på ögonen åt mig när jag får för mig att göra sånthär. 

#4 de var ju supersöta!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
-Aida-
2016-03-28 22:33
#7

#6 Min mamma brukar fråga "har du en förlängd barndom eller?" Och rullar med ögonen. :P så jag känner igen mig.

Upp till toppen
Annons: