Annons:
Etikettpokemon-animen-och-filmerna
Läst 1982 ggr
eche
4/3/16, 4:09 PM

Bästa filmen?

Vilken av de alla Pokémon filmerna är egentligen bäst? 🤔

Själv tycker jag att 

Pokémon: The Rise of Darkrai

är bäst, men jag skulle bli jätte glad om ni skrev vilken ni tycker är bäst

Annons:
Mitchika
4/3/16, 4:26 PM
#1

En favorit? Åh, vad svårt.. 🤦‍♂️

Jag bara älskar första och andra filmen, trots alla plothål i första filmen. Historien om Mewtwo och Mew är en av mina favoriter i Pokémonvärlden och jag bara älskade Lugia när man fick se den i andra filmen. 😍

Tredje filmen var också underbar, "Unowns förtrollning" med Entei och Molly. Fjärde filmen med Celebi fullständigt avgudar jag och twisten i slutet förklarar så mycket i Pokémonanimen för mig och jag tänkte inte spoila den här. 😃😍

Jag velar mellan "Pokémon Heroes" med Latios och Latias samt "Jirachi Wishmaker". Det var dom första två Pokémonfilmerna som fick mig att gråta. Jag tänker inte avslöja varför, men jag grät. Dom berörde mig verkligen och jag älskade dom. Dessutom såg jag dom på japanska med engelsk text, mina första Pokémonfilmer på japanska och det var en underbar upplevelse. 😍😢

Så det blir antingen "Pokémon Heroes" eller "Jirachi Wishmaker" för mig. Jag har svårt att välja vilken av dom. "Celebi: Voice of the forest" får en hedersplats också, den är riktigt, riktigt bra. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

eche
4/3/16, 7:06 PM
#2

#1 Intressant att du började gråta av x anledning när du såg Jirachi Wishmaker och Heroes men inte Voice of the forest🤔, ta inte illa upp, jag hade svårt att hålla mig när jag såg dem också, men jag tog grät när jag va runt 9 år gammal och såg Voice of the forst för första gången 😭

Jag glömde helt bort när jag skrev inlägget att Jirachi Wishmaker fanns, den är riktigt bra, Heroes också. 🙂

-Aida-
4/3/16, 8:48 PM
#3

Första filmen om Mewtwo och Mew är min absoluta favorit, underbar story! 
Min andra favorit är Jirachi Wishmaker, filmen är så himla söt! 😍

Mitchika
4/4/16, 1:19 AM
#4

#2 Jag tar inte illa upp alls. 😃

Jag blev tårögd av Voice of the forest, precis som första Pokémonfilmen, men började inte gråta. Den har fantastisk story, men påverkar mig inte lika djupt som dom andra filmerna. Mest för att det inte blev samma konsekvenser av saker och ting som det blev i Heroes och Jirachi Wishmaker. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DogeLove
4/4/16, 6:13 PM
#5

Kan knapt namn på någon Pokémon film men min favo var nog den med zoura och zorark eller den med Sayhmin mest för att Sayhmin var söt men ja någon av dom tror jag.

molam
4/5/16, 2:04 PM
#6

Första filmen!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
[Blue_Lugia]
4/6/16, 8:49 PM
#7

Säger som Mitchika, dom två första är bäst, och jag minns än idag när jag som barn fick höra Lugias song första gången…..

molam
4/8/16, 7:36 AM
#8

Lugias song är inpräntad i mitt minne, och rätt vad det äör kan jag börja nynna på den utan att jag vet om det xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
4/8/16, 1:23 PM
#9

#8 Jag är lite likadan. xD Men jag gillar låten skarpt. <3

Phoenixgirl90
5/29/16, 2:05 PM
#10

Antingen nån av de tre första filmerna eller Pokemon Heroes, så svårt att välja en då jag tycker dessa fyra är så bra!!

LottaV
5/29/16, 7:04 PM
#11

Pokémon Movie 17 Diancie & The Cocoon Of Destruction tycker jag bäst om jag har viserligen bara sätt den på Youtube men ibland är det bättre en inget als😉

Ett gott skratt förlänger livet

AnnaMoonshadow
5/31/16, 7:58 AM
#12

Jag ska vara ärlig och säga att jag inte sett så många filmer 😐 Får väl klämma i med den första filmen för den har jag roliga minnen ifrån då jag såg den på bio. Tror det var första gången som jag gick på bio utan en vuxen 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: