Annons:
Etikettpokemon-go
Läst 1346 ggr
Hallonsmurfen
2016-07-24 18:30

Fler Pokémon till Pokémon Go - vilka vill ni ha?

Av vad jag har hört och om jag har förstått allt rätt så kommer fler och fler Pokémon läggas till i Pokémon Go i framtida uppdateringar. Just nu finns bara de allra första så det finns ju minst sagt massor kvar som kan komma. Jag antar att de kommer komma i ordning, så att de fem saknade gängen kommer var för sig. Min fråga är alltså: vilken Pokémon ser ni mest fram emot att fånga i Pokémon Go utöver de som redan finns?

Min favoritpokémon Vulpix finns redan och på andra plats på min lista har jag nog Cresselia och jag vet fortfarande inte om det är ens möjligt att fånga legendariska Pokémon i Pokémon Go så det återstår att se. Utöver det kan jag faktiskt inte komma på någon rakt av som jag ser extra mycket fram emot (förutom resten av alla Eevees utvecklingar såklart!)

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Aleya
2016-07-24 18:51
#1

Älskar Eevee. Jag blir glad varje gång jag fångar en (har en hel hög utanför mitt hem) Men vill som du ha Vulpix. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Mitchika
2016-07-24 19:14
#2

Härnäst vill jag ha Johto, generation 2. 😃

Min älskade Umbreon finns där,  älskade Houndour/Houndoom finns där och så mycket annat roligt. 😍

Men ärligt talat ser jag nog mest fram emot att kunna fånga mitt teams maskot, Zapdos! Plus Mewtwo och Mew. Om det skulle bli möjligt, vill säga. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2016-07-24 22:16
#3

Jag längtar i första hand på Johtos Pokémon då jag vill ha både Cinnaqill och chickoritt men annars är jag nöjd då min favorit Vulpix redan finns att fånga men det är bara att finna henne först. 😉

Ett gott skratt förlänger livet

DogeLove
2016-07-26 11:27
#4

längtar väl mest till att resten av Eevees utvecklingar kommer spesielt Espeon!😍

[Blue_Lugia]
2016-07-26 16:06
#5

Lugia såklart! Fast just nu ser jag mest fram emot att kunna utveckla Growlithe till en Arcanine. <3 ^^

CaptainBunchie
2016-08-01 10:31
#6

Säger som ni andra, G2!
Umbreon och Houndour är ju 😍

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Annons:
Razzora
2016-08-02 17:56
#7

Espeon och Umbreon ser jag nog mest fram emot. Men även Sudoowoodo & Heracross!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: