Annons:
Etikettövrigt
Läst 1899 ggr
chelona
7/28/16, 10:31 PM

Real life Pokémon ni stött på

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när många av oss är ute och jagar efter virtuella monster i vår natur så är det ju inte helt otänkbart att vi stöter på diverse av verklighetens varelser.  Jag gillar både småkryp och stora djur och kan tycka det är kul att ta bilder på dem så jag startar den här tråden ifall det finns fler som jag som kan avbryta Pokémon-jagandet för att ta en bild på en hare eller en fjärilslarv. 

Släng upp en bild på de kryp, fåglar eller djur  du sett idag, så kan vi försöka artbestämma dem tillsammans. 

Bild på två av dagens rl-pokés: till vänster har jag inte luskat ut vad det är men till höger är en vanlig gräshoppa. Finns massor med sådana här.

💣

Annons:
Draken
7/29/16, 11:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har inga svårigheter med att avbryta pokemonjakten och knäppa ett kort eller två :)

Denna hittade jag igår när jag och barna var ute på promenad :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

molbojse
8/3/16, 3:27 PM
#2

Stötte på en igelkott när jag var ute och rände förra veckan, sent på kvällen. Även stött på mycket rådjur och harar. Förutom getingar, flugor, spindlar och övriga insekter :p

Sen har jag ju en egen pokémon i form av en katt, samt passar en Raticate (läs: chihuahua) ;)

Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.

-Aida-
8/3/16, 5:00 PM
#3

Stötte på en cool fluga när jag va ute, den hade kroppen av en fjäril men vingar som en fluga med klara röda prickar på. 😃 Tyvärr tänkte jag inte på att ta en bild på den.

LottaV
8/5/16, 3:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Den här lilla igelkotten såg jag när jag var ut nyligen 😢

Ett gott skratt förlänger livet

Draken
8/5/16, 4:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Denna stötte vi på när vi var ute och gick här om dagen.

Näst yngsta dottern höll på att göra i byxan, hon tyckte den var så äcklig 😛

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Niiinah92
8/7/16, 9:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Fångade en pokémon på hemmaplan 😉visserligen ingen jag såg på pokémonjakt men en real life pokémon i alla fall 😍

Annons:
Upp till toppen
Annons: