Annons:
Etikettveckans-fråga
Läst 934 ggr
chupete
2016-12-02 10:01

Hur blir det?

Verkar som att ingen gillade Sun & Moon .. Jag har själv klarat spelet och fångat allt som går, även lite shinys också. Men jag tycker pokemon tappade de helt, det är inte lika roligt längre, de måste finnas gym.. Det ända som var bra med spelet var typ musiken på alla battles och på legendarys och ultra beasts.. Aja.. Kommer forstätta fråga tills de blir av, när blir det tunering? Och vilket spel?

Annons:
-Aida-
2016-12-02 10:14
#1

Jag tycker trails var jätte roligt istället för gym, speciellt eld trail! :D Jag har själv klarat ut spelet och försöker bygga upp mitt lag och köpa ev items men längtar till januari när banken öppnar för sun och moon så jag får tillgång till mitt lag och IV Breeding.

Draken
2016-12-03 11:17
#2

Som jag förstog det så går det inte att IV-breeda på Sun och Moon …Pokemonen stiger i IV och EV när man slåss med dem….har jag missförtått något :/

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
2016-12-03 13:02
#3

#2 Det är bara EVs dom får av strider men IVsen kan aldrig förändras, man måste hitta dom med höga IVs eller breeda dom.
Det finns Hyper Training som ökar IVsen till max när en pokemon är i lvl 100, man går till Hyper Man eller vad han nu hette.
Men de förändrar inte orginal IVsen, de bara ökar statsen som om den hade maxade IVs.

Upp till toppen
Annons: