Annons:
Etikettövrigt
Läst 804 ggr
Lizelda
2016-12-10 20:24

Nörda med sin bättre hälft

Min pojkvän har börjat spela pokémon och han är så söt när han tror att spelet är slut efter ligan 😂 Visade honom wonder trade och det har blivit några timmar där 😉

Spelar ni med er bättre hälft? Eller får ni nörda själva? Inte nödvändigtvis bara pokémon, min kille får stryk i allt 😃

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Mitchika
2016-12-10 20:47
#1

Jag har ingen bättre hälft. Den jag räknade som min bättre hälft dog i oktober, men han hade för mycket päls och saknade tummar så han kunde inte spela speciellt mycket alls. 

Däremot nördar jag extra mycket med min sämre hälft (åtminstone i Pokémon då jag är den bäste av oss två där, däremot är jag den sämre hälften när det gäller Morrowind där den kickar ass) ! Skrattar

Jag behöver aldrig nörda själv om jag inte vill det. Jag är omgiven av personer som nördar ihop med mig när vi känner för det. Både med Pokémon och med andra spel. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Lilyz]1
2016-12-10 20:56
#2

Japp, vi spelar tillsammans. Är så glad att vi kan vara nördar ihop. 😃

Lizelda
2016-12-10 21:00
#3

Han sitter hemma hos sig nu och hårdtränar Mario Kart för att försöka spöa mig när vi ses nästa gång 😃

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Lojs
2016-12-10 21:43
#4

Jo, jag och maken spelar ihop, just nu mest WoW. Jag tvingar med honom ut att spela PoGo ibland, men han är motvillig, lättare att få med åttaårige sonen. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Draken
2016-12-11 11:03
#5

Nördar med ungarna (8,9,18 och 22 år) Min bättre hälft spelar bnara civilizazion, och det är dödtråkigt tycker jag ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Lizelda
2016-12-11 13:11
#6

#5 Aha, din sämre hälft då ;)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Draken
2016-12-14 16:31
#7

Jag har ingen sämre hälft 😛

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

LillaGideon
2016-12-15 06:43
#8

Vi nördar MINST lika mycket  :-)

Sjukt skoj. Ibland seriöst, oftast softar vi.

Upp till toppen
Annons: