Annons:
Etikettoff-topic
Läst 688 ggr
[Blue_Lugia]
2016-12-23 12:39

OT: Julkalendern

Jag ska erkänna att jag är vuxen och. :, ) har tittat på julkalendern i år. Tycker det är en fin och spännande berättelse. Jag t. o. m grät en skvätt igår kväll :, )

Annons:
Mitchika
2016-12-23 12:40
#1

Åh, vad handlade årets julkalender om? 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2016-12-23 13:00
#2

#1 Selma som är 8 år vars familj ska vräkas då dom inte har råd med hyran. Hon kommer i kontakt me. d den sure uppfinnaren Efraim von Trippelhatt som tror sig veta vägen till "Jultomtens rike" och den som möter jultomten får framföra en önskan. Selma ser sin chans att få önska att hennes familj får bo kvar i huset. Så småningom kommer dom iväg i ett luftskepp i färd mot tomtens rike. Denna berättelse verkar utspela sig runt sent 1800- tal med lustiga små sagoväsen som dyler upp ibland. Låter barnsligt och tråkigt kanske, men gillar man lite smått övernaturliga grejer så är det bra.

Mitchika
2016-12-23 13:13
#3

#2 Den lät ju jättesöt och både kreativ och rolig! 😃😍

Jag hade absolut tittat på den om jag hade kommit ihåg, men jag glömmer alltid julkalendern nu för tiden. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2016-12-23 13:30
#4

#3 Finns att se på Svtplay. :)

-Aida-
2016-12-23 15:15
#5

Jag hade tänkt att se den men har ingen tv, ska kolla in SVT play! Visste inte den fanns där.

[Lilyz]1
2016-12-23 17:02
#6

Tycker också den är bra! Spännande och välgjord. 🙂

Annons:
Hallonsmurfen
2016-12-26 09:34
#7

Har inte sett ett enda avsnitt vilket jag tycker är lite tråkigt då jag älskar julkalendrar, men har inte haft tid. 😕 Nu i mellandagarna ska jag nog snarare titta på lite äldre julkalendrar som trolltider och teskedsgumman då de ger sån riktig julstämning men jag kan ju titta på årets senare, de brukar ju sälja gamla julkalendrar senare år under juletiden. 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Upp till toppen
Annons: