Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 664 ggr
[Blue_Lugia]
2017-02-06 12:01

Pokemon bank strular!

Kan inte använda banken just nu, den bläddrar mellan boxarna av sig själv, och jag har ingen kontroll över muspekaren!! Är det bara mig det händer? Är lite orolig att jag fått någon pokemon som kanske är hackad och gör detta? Blir nästan sugen på att ta bort och ladda ner banken på nytt, men då lär väl allt försvinna, och det skulle kännas surt…. Men vad ska jag göra då….? :(

Annons:
-Aida-
2017-02-06 13:56
#1

Inget försvinner om du tar bort den, det ska lagras på servern. Har inte haft nå problem med banken själv men har dock bara använt den typ två gånger sen den öppnades för sun och moon. Lever den sitt eget liv är det säkert bara en bugg. Hackade pokemon blir nekade in i banken och skulle dom komma in så ställer dom inte till med nåt bekymmer.

[Blue_Lugia]
2017-02-06 14:39
#2

Jag ska testa och se lite senare om det gett sig. Annars får jag ladda ner den på nytt och hoppas att allt ligger kvar, för såhär kan man ju inte ha det.

[Blue_Lugia]
2017-02-06 21:04
#3

Jag har kört "Redownload" utan resultat, undrar om jag kommer få bukt med problemet? :(

[Blue_Lugia]
2017-02-07 13:10
#4

Nu har jag lyckats tömma banken på Pokemon och flyttat dom till respektive spel. Det tog tid, och jag fick vara snabbt med knapparna för att pilen inte skulle dra iväg och börja fladdra igen! Puh! Nu får dom ligga kvar där, vågar inte stoppa in något i banken så länge den håller på sådär…. :(

-Aida-
2017-02-07 22:08
#5

Trist att det strular så mycket men bra att dina pokemon är trygga nu i respektive spel. Hoppas det fixas i en uppdatering, det finns säkerligen fler som har samma problem.

[Blue_Lugia]
2017-02-07 22:50
#6

#5 Det vore väldigt märkligt om det bara skulle drabbat mig ja… :/

Annons:
Upp till toppen
Annons: