Annons:
Etikettpokemonspel-till-övriga-konsoler
Läst 859 ggr
Rosisa00
8/4/17, 11:36 AM

Pokemon Prism & Cut

Jag hittade en hm till cut idag och när jag använt den på både Cyndaquil och Gligar så tänkte jag gå och använda cut på några träd som gick och hugga ner. Men det funkar inte och den säger att jag behöver en badge? Är det någon som vet vilken? Det finns ett gym som jag kan se men det är någon som blockerar för och säger att han ska stå där tills han kommer tillbaka. Vad är det för uppdrag jg måste göra för att komma åt det? Blev väldigt mycket frågor men vill så gärna kunna fortsätta på mitt äventyr i Prism ):

Annons:
Rosisa00
8/4/17, 11:37 AM
#1

Med tills han som kommer tillbaka menar jag Gymledaren

Draken
8/4/17, 1:50 PM
#2

Det kan vara så att du kanske måste göra något, eller hämta gymledaren i något hus eller någonstans kring staden du är i.

Du får utforska och kolla genom alla hus och prata med de människor du ser både i staden och inne i husen :)

Cut brukar man kunna börja använda utanför matcher efter första eller andra gymet.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Rosisa00
8/4/17, 6:49 PM
#3

Tack :) Jag utforskade utanför staden för att gymledare älskade naturen så jag hittade honom och hade en strid mot honom i en skog. Efter det så funkade det att använda cut ^^

Rosisa00
8/4/17, 6:49 PM
#4

Gymledaren*

Draken
8/5/17, 9:10 AM
#5

👍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: