Annons:
Etikettnyheter
Läst 470 ggr
Mitchika
2017-09-20 16:04

Pikachu med Ashs keps Kanto & Johto-versionen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är dags för den eftertraktade Pikachu bärandes Ashs keps att delas ut! Jag är en dag sen med att posta om det, men här är informationen. 😃

Mellan den 19:e och 25:e september 2017 kan vi ladda ner Pikachu med Ashs originalkeps, den han använde på sin resa genom Kanto, Orangea Öarna och Johto, via Mystery Gift och koden PIKACHU20. 

Koden kommer tydligen vara samma genom hela eventet, men kepsen som Pikachu bär kommer vara annorlunda beroende på vilken period du laddar ner honom i. 

Notera dock att du bara kan använda koden en gång per spel! Detta innebär att dom du bara har ett exemplar av Pokémon Sun/Moon kan du bara få en av dessa sex olika Pikachus. Så välj noga vilken eller vilka du vill ha, beroende på hur många spel du har. 

Lite information om just denna Pikachu: 

Level 1
Natur: Hardy
Kön: Male (Hane) 
Ability: Static

Attacker: 
Thunderbolt
Quick Attack
Thunder
Agility

Information på engelska hittar ni på den här länken, samt instruktioner om hur ni hämtar ner Pikachu: 

https://www.pokemon.com/uk/pokemon-news/pikachu-dons-a-classic-chapeau/

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2017-09-20 16:07
#1

För mig var det inga problem att välja vilken min första av dessa kepsbärande Pikachus jag skulle ha. Originalet, tveklöst. 😍

Jag laddade ner honom på mitt Pokémon Sun direkt. Problemet blir bara att välja vilken av dom andra fem jag vill ha… 🤔

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2017-09-23 16:57
#2

Jag är en sån där tråkig människa, så jag väljer Kalos kepan trots att den inte är direkt nostalgiframkallande. xD Dom andra faller mig helt enkelt inte i smaken. ;)

DogeLove
2017-09-23 20:27
#3

Kan man ladda ner oavsät var i spelet man är eller måste man ha klarat det? :D

Mitchika
2017-09-23 21:33
#4

#3 Jag hämtade ner den på mitt Sun där jag inte hade kommit långt alls, så det ska inte vara några problem. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DogeLove
2017-09-24 09:21
#5

#4 Yey! Tack för hjälpen! ❤

Upp till toppen
Annons: