Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 989 ggr
Draken
11/7/17, 5:55 PM

Ultra sun och ultra moon

Jag  vet inte riktigt hur jag skall göra med spelen som kommer nu i November. Jag får inte den rätta "hypen" tycker jag.

Jag har läst den information jag har kunnat, och som jag har förstått det, så kommer man spela "Beyond Alola". Men vad jag inte förstår är, börjar man som i Sun och Moon, att man gör sina Island challenges och tar ligan, sen efter det kommer man vidare till nästa värld, eller börjar man i nästa värld som ligger "beyond Alola" ?

Det hade ju varit jättekul om man kan köra Island challenges först, och sen komma vidare. Jag har kört igenom Sun och Moon ett par gånger, fångat alla beastar och gjort det man kan göra i spelet. men jag tycker att det saknas ett avslut på spelet, förstår ni hur jag tänker ?

Jag vet inte ens om jag vill lägga 500 spänn styck på att köpa spelen, om de inte kan släppa lite mer information, eller åtminstone tala om vad man kan vänta sig av dessa spel. 😕

Är det någon som vet nånting …Snälla …..😭

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
-Aida-
11/8/17, 10:49 AM
#1

Som jag fattat de så spelar man som vanligt men att man märker av nåt skumt som händer i alola. Man spelar i ultra space men de blir väl senare i spelet fast innan ligan. Nu gör jag bara jämförelse med hur tidigare spel har varit. Själv tror jag inte denna andra värld är jätte stor, mer som en mindre stad där man får veta mer av vad som pågår med necrozma och dom nya bad guys.

Draken
11/8/17, 5:04 PM
#2

Hoppas att det blir något brautav det i varje fall. Jag är lite besviken på Sun och Moon faktiskt :(

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
11/11/17, 1:06 PM
#3

https://www.pokemon.com/us/pokemon-news/an-exclusive-interview-with-the-makers-of-pokemon-ultra-sun-and-pokemon-ultra-moon/

Intervju med utvecklarna av ultra sun och ultra moon.
Man förstår bättre hur spelet är upplagt.
De kommer finnas en episod att spela efter main storyn är slut, likt omega ruby/alpha sapphire.

Draken
11/14/17, 8:28 AM
#4

Hmmm, verkar lite intressant endå.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Akiraka]
11/16/17, 5:03 PM
#5

Undvik Serebii just nu om ni inte vill bli spoilade han har börjat posta saker om nya spelen

-Aida-
11/17/17, 2:55 PM
#6

är sjukt taggad på detta spel!

Annons:
Draken
11/18/17, 9:35 AM
#7

Då skall jag inte gå in på sereebi. Vill inte veta på förhand vad som väntas, det vill jag komma på själv.

Maken och de andra barnen fnissar åt mig och Molam, vi kom överens om att vi inte skulle säga till den andra vad vi mötte efter vägen (jag kör sun och hon kör moon)Men ansiktsutryckken i mellan varver (både för mig och Molam) ser nog väldigt roligt ut ;)

Har börjat spela nu. Är på första ön, men har inte kommit långt. Men trots att jag har gått så kort, så har jag fått mig några intressanta överraskningar 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
11/18/17, 11:47 AM
#8

Vad kul! Själv har jag bara hunnit fått min starter, valde litten som omväxling för rowlet. Försöker ta mig förbi alla trista konversationer i början om frid och fröjd tapu tråk koko.

Draken
11/20/17, 6:26 PM
#9

Fortfarande bara på andra ön. Det finns en del att utforska ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
11/20/17, 10:12 PM
#10

Jag nådde nyligen tredje ön, har för mycket annat att göra än det jag borde göra. XD

Draken
11/21/17, 4:10 PM
#11

Nu har jag nått tredje ön. Hr tom lyckats ta första trialen 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
12/5/17, 8:14 AM
#12

Nu har jag börjat om på spelet. Håller på att utforska andra ön, har inte varit på alla ställen där, men jag har tagit alla 3 trials. Däremot så spar jag Grand trial tills efter jag har utforskat hela ön ;) Det team jag går med nu består av en hel del gamla favoriter och bara 2 nya 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: