Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 537 ggr
[Blue_Lugia]
2018-02-28 19:54

Pokken Tournament

Jag har lyckats få tag i en Nintendo Switch på ebay till ett överkomligt pris ( den kostar så man blir mörkrädd i vanliga fall!) Samt Pokken Tournament Dx. Helt ok som underhållning om man inte har annat för sig, men tycker man lätt tröttnar efter en stund…. Tyckte det var väldigt förvirrande med alla knappkombinationer till en början men efter två dagar börjar jag hänga med en aning. Känns som mycket att hålla reda på. Någon mer som spelar detta och vad tycker du?

Annons:
molam
2018-02-28 21:00
#1

Jag tycker det är skpj, men jag älskar sånna spel =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
2018-03-01 09:56
#2

Ska skaffa de till switch också när pengarna tillåter det. 😂 Utöver de har jag pokken tournament till wii u.
Jag kände det var roligare att se på turneringarna än att spela själv. Troligen för jag kände att det fanns orättvisa combos som gjorde att man inte hann resa sig upp och förlorade en match enbart på grund av orättvisa, ma blev inte ens immun mot skada under den tiden.
Min kontroller värkade inte svara fort nog heller för jag fick inte in slag i tid, hoppas att det är bättre till switch än de va till wii u.
Min kontroller hade kabel för bästa svarstiden men de värkade inte hjälpa, sen spillde syrran coca cola på vissa knappar så de fastnade ibland. 🤓

[Blue_Lugia]
2018-03-01 11:54
#3

#2 Jag vet inte alls hur mycket skillnad det är egentligen… Låter väldigt likt på den beskrivning du ger faktiskt.

Upp till toppen
Annons: