Annons:
Etikettnyheter
Läst 851 ggr
Mitchika
2018-04-18 22:38

#807 Zeraora

Den 9:e april avslöjades den nya eventPokémon Zeraora officiellt, även om data miners grävt fram information om den tidigare. Nu är den inte läckt information längre, utan är officiellt ute och det är fritt fram att diskutera den lilla raringen. 😃

https://www.pokemon-sunmoon.com/ultra/en-gb/gallery-detail-19.html?utm_source=ptcnewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=AprPTC

Personligen är jag helförälskad i den, men jag är ett stort fan av elektriska Pokémon överlag så det är nog inte så konstigt. 😍

Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna få tag i åtminstone en, helst flera. Jag hoppas även att den går att få tag i som shiny. 😃

Zeraora på Bulbapedia
Zeraora på Serebii

Sen så försöker jag ta in att vi faktiskt är uppe i så många nu. 807 olika Pokémon. Jag minns när vi kämpade som barn för att få tag i 151… 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Draken
2018-04-18 22:58
#1

När och hur kan man få tag på denna godingen då 😍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mitchika
2018-04-18 23:15
#2

#1 Jag tror tyvärr att vi får vänta tills nästa film släpps i somras som tidigast, då den tydligen ska göra debut där. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
2018-04-19 16:12
#3

Men, vad dumma de är …Vil ju ha den NUUUUU ju 😭

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mitchika
2018-04-19 16:48
#4

#3 Jag med! 😢

Ärligt talat hoppas jag bara att vi får den alls så att det inte är något exklusivt till filmen som bara folk i Japan och USA kan få… 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galaxy86
2018-04-29 00:01
#5

yay! :D

Pokemon hundar och konst

Raltseye
2018-04-29 02:31
#6

Volcanionfilmen verkar ju inte komma till sverige alls. Men förhoppningsvis så gör dom kommande filmerna det. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: