Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 851 ggr
Draken
5/24/18, 3:58 PM

OJ vilken nostalgi det blev nu

Jag har varit lite off med spelen på sistone, mycket beroende på att jag har varit lite besviken på de senaste.

Här om dagen fick jag ett hugskott, jag satt och funderade poå vad jag skulle spela ….och då sa Molam att, ja men varför inte laddda ner Crystal till DS ?

Hmmmmm …tanken var god, men jag funderade ett tag till, sen gjorde jag slag i saken och laddade ner det (köpte founds på Gamestop) och började spela.

jag började spela lite smått, och sen rullade det bara på. Det var så kul, och underbart att spela dessa spel igen. Inga breedade pokemon, inga items i början för att få massa pengar. Bara det jag startade med från new bark town, och jag fångade pokemon efter vägen.

Nu har jag fullt team. Fångade Red gyarados igår, och det var den sista som skulle in i teamet. Odd egg som jag fick av Day.care gubben blev smoochum, så den fick också följa med, och Eevee som jag fick av Bill är också med i teamet. Eevee skall bli Jolteon när jag väl hittar thunderstone. Letar förtvivlat efter den nu, men kommer inte ihåg var jag hittade/köpte den.

Men alltså vilket lyft i mitt intresse för pokemonspelen. I'm back  😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
molam
5/24/18, 4:07 PM
#1

Även jag har Spelat nostalgi spelen på sistone, varvar mellan Yellow och Crystal! 😃

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Galaxy86
9/25/18, 4:18 PM
#2

Heej Ja har inte spela så mycket bara Pokémon go. Liten på Pikachu go men inget switch 😀 Kör ultra sun nu. Mina pokemon X lever också. har precis fått shiny charm. Men inte klarat pokedexet i ultra sun. Vet ej vilken den sista är.

Pokemon hundar och konst

-Aida-
9/25/18, 4:59 PM
#3

Det är verkligen uppfriskande att spela dom gamla spelen och slippa tänka på natures och sånt där. 😃
Har också spelat Crystal, längtar tillbaka till det gamla systemet. Det är många gånger jag känt att en viss pokemon har inte hållit måttet i mitt team för att den haft fel nature, som kanske sänkt dens defense stat med 10% eller inte lyckats slå så hårt den skulle gjort annars om dens attack inte va sänkt med 10%.
Det känns lite tråkigt men de gamla spelen få mig alltid på bra humör igen!😍

Draken
9/26/18, 11:46 AM
#4

Ja eller hur. Spelar Yellow just nu, och har precis fått fullt team, när jag fick hitmonchan. Kasserade dock Squirtle till fördel för Lapras. Så teamet jag har nu är:

Nidorino, Pikachu, Charmeleon,Ivysaur,Lapras och Hitmonchan 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
9/26/18, 11:53 AM
#5

Har Pokémon yellow nu i ds. Kom ej ihåg hur jag fick squirtle totalt glömt 😂

Pokemon hundar och konst

Draken
9/26/18, 12:06 PM
#6

Du får squirtle i Vermillion city efter att du tagit gymet :)

Det står en polis utanför, prata med henne så får du Squirtle ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Galaxy86
9/26/18, 2:22 PM
#7

Tack hur kunde jag glömma bort det.

Pokemon hundar och konst

Galaxy86
9/26/18, 2:25 PM
#8

Fick han. Nu ska jag igenom grottan. Mitt team Pidgetto Squirtle Pikachu Oddish - cut Charmelon

Pokemon hundar och konst

Galaxy86
9/26/18, 2:25 PM
#9

Och butterfree glömde Vill ha Eevee och en scyther Är nu i lavendel town någon mer än jag som inte gillar musiken?

Pokemon hundar och konst

molam
9/26/18, 4:03 PM
#10

Mitt team består av:
Pikachu lvl 42
Blastoise lvl 42
Charizard lvl 42
Venosaur lvl 42

;)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Galaxy86
9/26/18, 4:34 PM
#11

Just besegrat Erika

Pokemon hundar och konst

Draken
9/27/18, 10:57 AM
#12

har besegrat Erika nu, och är på väg nerför Cyklingroad. Lade in Hitmonchan i datorn, då jag inte "gick ihop" med honom. Så jag har bara 5 i teamet just nu, vet inte vem jag skall ha som nr. 6

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
9/27/18, 11:18 AM
#13

Har nu snorlax Pikachu är i boxen. Har Nu Pidegot Vaporeon Ivysar Charmeleon Wartortle Snorlax Nu ska jag till saffran city 😀

Pokemon hundar och konst

Annons:
Galaxy86
9/30/18, 11:17 AM
#14

Byte ut snorlax mot dratini nu mot cinnibar. Måste träna ivysaur och charmaleon

Pokemon hundar och konst

Galaxy86
10/15/18, 1:53 PM
#15

Har kommit till Pokémon ligan! Men inte klarat det ännu

Pokemon hundar och konst

Draken
10/15/18, 2:24 PM
#16

Har inte spelat på sistone, men tror jag har tagit spökgymet (om jag inte missminner mig)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: