Pokémonspel till Nintendo DS/3DS

OJ vilken nostalgi det blev nu

2018-05-24 15:58 #0 av: Rovfisk

Jag har varit lite off med spelen på sistone, mycket beroende på att jag har varit lite besviken på de senaste.

Här om dagen fick jag ett hugskott, jag satt och funderade poå vad jag skulle spela ....och då sa Molam att, ja men varför inte laddda ner Crystal till DS ?

Hmmmmm ...tanken var god, men jag funderade ett tag till, sen gjorde jag slag i saken och laddade ner det (köpte founds på Gamestop) och började spela.

jag började spela lite smått, och sen rullade det bara på. Det var så kul, och underbart att spela dessa spel igen. Inga breedade pokemon, inga items i början för att få massa pengar. Bara det jag startade med från new bark town, och jag fångade pokemon efter vägen.

Nu har jag fullt team. Fångade Red gyarados igår, och det var den sista som skulle in i teamet. Odd egg som jag fick av Day.care gubben blev smoochum, så den fick också följa med, och Eevee som jag fick av Bill är också med i teamet. Eevee skall bli Jolteon när jag väl hittar thunderstone. Letar förtvivlat efter den nu, men kommer inte ihåg var jag hittade/köpte den.

Men alltså vilket lyft i mitt intresse för pokemonspelen. I'm back  Skrattar

*Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*Sajtvärd på Amerikanska bilar i fokus

Anmäl
2018-05-24 16:07 #1 av: molam

Även jag har Spelat nostalgi spelen på sistone, varvar mellan Yellow och Crystal! Skrattar

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.