Övrigt

Friend-code Nintendo Switch

2018-10-08 08:35 #0 av: Emptymoment

God morgon!

Snart lanserar Nintendo sin onlineservice för Nintendo Switch där man kan spela tillsammans med spelare världen över, och en hel del spel är på väg då detta kommer väl till nytta. Exempelvis nya Super Smash Bros, Pokémon Lets go Eevee & Lets go Pikachu, Super Mario Party osv. Men det fungerar även för äldre spel som Mario Kart Deluxe och Splatoon. Tänkte att det kunde vara kul om vi hade en tråd där vi delade med oss av våra Friend Codes till våra Switch. Om det är någon som är intresserad så säg till :)

Do I need a reason? It´s just an easy cure for the tedium of being.

Anmäl
2018-10-08 10:06 #1 av: Rovfisk

Helt klart intresserad, men vet inte hur jag hittar friendcoden på Switchet Funderar

*Sajtvärd på Akvariefisk, Autism och Amerikanska bilar.

*Medarbetare på Leopardgecko

Anmäl
2018-10-09 07:38 #2 av: Emptymoment

#1 Haha jag måste erkänna att jag också fick leta länge första gången. Gör såhär:

Huvudmeny - Symbol längst upp till vänster(din profil)- Scrolla ned till " Add friend" - Din Friend Code kommer då att synas  längst ned till höger i väldigt ljusgrå text.

Min är: SW-6867-4888-3371

Du kan lägga till mig genom att klicka på "search with friend code" i samma meny :)

Do I need a reason? It´s just an easy cure for the tedium of being.

Anmäl
2018-10-14 16:49 #3 av: Rovfisk

Tack 😀

*Sajtvärd på Akvariefisk, Autism och Amerikanska bilar.

*Medarbetare på Leopardgecko

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.