Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 862 ggr
Galaxy86
2018-12-09 18:40

Hur är eran Eevee/ Pikachu i personlighet?

Hur är eran? Min Eevee är Glad , men lite bessevisse och bortskämd gillar bär och battle. Han vill ha en frisyr han gillar! Han gillar inte flyga och jag gullar med de andra Pokémon 😂 då skäller han på mig! Men han är snäll ändån 💕 Pikachu är nog den sötaste Pikachu tjej! Hon är mjuk och snäll. Hon e kompis med min charizard ! Hon gillar inte grottor då blir hon rädd. Pikachu gillar guldbären bäst!! ⭐️

Pokemon hundar och konst

Annons:
-Aida-
2018-12-09 18:48
#1

Spyke (eevee), älskar battles och tänker gjärna på det, ibland har han lite ovanliga funderingar men han är definitivt en tänkare. Han avskyr schopping, så fort jag går in i en mat butik eller galleria så blir han sur. Spyke är väldigt glad av sig så länge han får strida, verkar vara det han lever för. Han gillar att studera himlen och kolla vad som försigår där uppe. Spyke brukar leka mest med min Vaporeon, de brukar ha konversationer om mat.

molam
2018-12-09 22:29
#2

MinEevee älskar allt hon Skrattade tom när jag råkade slå henne x-x Hon är lite psycho, älskar att LEka med min Rapidash (Vill alltid leka med den  när vi rider) hon är med på allt, men på sistone har hon alltid varit sur.. och vet inte varöfr xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
2018-12-10 11:06
#3

Just nu är min Pikachu skitsur på mig, eftersom han inte är med i teamet. Han har väldigt många grimaser och ansiktsuttryck för att visa sitt missnöje 😊

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
2018-12-10 11:17
#4

#3 😂😂 min Pikachu blev inte sur 😂 men han blev sur när jag gav han thunderstone 😍

Pokemon hundar och konst

Draken
2018-12-11 16:03
#5

Utvecklade du honom ? Det skulle väl inte gå att utveckla honom 🤔

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mitchika
2018-12-11 16:24
#6

#5 Det går inte, Pikachu vägrar ta emot den och sen är Pikachu jättesur på dig efteråt för att du ens vågade tänka tanken. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Galaxy86
2018-12-11 19:05
#7

Kunde inte låda bli! Och prova 😂 men nä de gick inte! Men hon har förlåtit mig! Eevee börjar gillar mig verkar som det är vaporeon han är sur på 😂

Pokemon hundar och konst

Upp till toppen
Annons: