Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 687 ggr
Draken
1/14/19, 2:57 PM

En resa genom Kanto

Jag har nu i några veckor förberett på att börja en ny resa genom Kanto. Nu har jag äntligen fått tag på ett team som jag tror kommer fungera jättebra.

De flesta är chainade och därför Shiny, och ett par är hämtat från Pokemon Go.

Det jag skall göra nu är att boosta pokemonen genom att ge dem candys, så de blir fullboostade. Jag skall försökauppdatera eftersom jag går framåt genom spelet och hur det går i  gymen och hos andra specialtränare och de olika husen (silph co, Lavender tower o.l) som vi går igenom.

Pikachu kommer, även denna gång, få ligga i boxen, där han förmodligen kommer bli skitsur på mig efter ett tag 😊

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Draken
1/14/19, 2:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bulbasaur ( lv.7, shiny)  är chainad under flera veckor med avbrott imellan åt, men äntligen hittade jag honom.

Har inte döpt honom ännu, men det beror helt på att kjag inte hjar en aning opm vad han skall heta. Återkommer med det :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
1/14/19, 3:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Charmander (lv.9, shiny) Chainad under flera veckor, med några avbrott,tills det äntligen kom fram den jag ville ha. heller inte denna är döpt än.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
1/14/19, 3:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jolteon (lv.1) Hämtad som Eevee från pokemon go. Inget namn än.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
1/14/19, 3:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Mankey (lv.9, shiny) Har chainat denna, men när den här killen dök upp, så höll jag på att chaina Charmander, så då bröt jag chainen.

Till saken hör att jag har tidigare försökt chaina mankey, men gav upp när jag hade en catch combo på 510 och han smet. Inget namn ännu

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
1/14/19, 3:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Sandshrew (lv.9 shiny) Han dök äntligen upp efter en catch combo på 459, det tog bara några dagar att få fram den. Men han var duktig att inte smita nångång ;)

Inget namn ännu.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
1/14/19, 3:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Seel (lv.3) Hämtad från pokemon Go, då jag råkade springa på honom när jag var ute på promenad med hunden . Letade dessutom just då efter en bra vattenpokemon att ta med på nästa äventyr, och hade varit inne på just seel, men de som finns i spelet har lite hög level för att börja om med.

Så ingen blev gladare än jag när han bara dök upp från ingenstans 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Draken
1/14/19, 3:12 PM
#7

Ja, så ser mitt nästa team ut.

Kommer uppdatera när jag har hittat namn till allihopa :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: